piątek, 9 lutego 2018

Wydawnictwo Media Service Zawada Książeczka Blaze i megamaszyny – dodaj gazu - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce Blaze i megamaszyny – dodaj gazu, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.








Ksawery bardzo lubi bajkę o Megamaszynach, dlatego bardzo się ucieszył, gdy przyszła książeczka.

W książeczce znajdziemy wiele różnorodnych zadań. Wraz z bohaterami z bajki dziecko rysuje, koloruje, szuka, odgaduje, nakleja.

Książeczka jest kolorowa, co zdecydowanie zachęca do oglądania i rozwiązywania zadań.

W środku książeczki znajdziemy naklejki. Część z nich służy do rozwiązywania zadań, resztą dziecko może udekorować swoje skarby.

Mój syn stwierdził, że książeczka jest super. Polecam dla każdego fana bajki.


Zalety:
·      Ciekawe, różnorodne zadania.
·      Naklejki.
·      Kolorowe strony.
·      Bawi i uczy.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Media Service Zawada oraz na FB.

Książka dostępna również na


17 komentarzy:

  1. Moje dzieciaki też ja lubia , 9o dziwo sama chętnei ja czasem obejże bo jest fajna :) A kasiążeczka by sie im spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście bardzo lubimy Blaze i takie książeczki z zadaniami do wykonania. Naklejki to świetny pomysł, bo dzieci przepadają za nimi i chętnie będą wykonywać zadania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka z pewnością ucieszy syna jak tylko będzie trochę starszy teraz jest jeszcze za mały 😉 DLA fana jest świetna jako prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zadania dla przedszkolaka i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  5. U nasxtez lubimy takue ksiazeczki a ta jest mega fajna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszechstronne wydanie ...zadania do wykonania...to super nauka i zabawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna książka, nie dość, że ciekawa to jeszcze widzę ma naklejki, a to dzieciaki uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna książka nie dość, że ciekawa, to widzę ma naklejki, a to dzieciaki uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna książeczka dla każdego chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy mały chłopiec uwielbia duże maszyny

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje dzieciaki też ja lubia ogladam z nimi

    OdpowiedzUsuń
  12. Synkowi na pewno spodobalaby się. Jeszcze jej nie znam

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałem tą bajkę bo często leci w tv,ulubieni bohaterowie to i zadania łatwiej przychodzą do zrobienia,nauka i zabawa w jednym

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogladamy nieraz tą bajkę,ksiązeczka fajna kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moje maluchy uwielbiają tę bajkę i wszystkie pozycje literackie z nią związane

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow super. Synowi zdarza sie ogladac bajke, pewnie ksiazka przypadlaby mu do gustu. Dla miłośników bajki super

    OdpowiedzUsuń
  17. Możemy oglądać Blaza w telewizji i poznać tego bohatera w tej książce.To mistrz toru o tym każdy chłopczyk wie :) Zadania rozwijają dziecko :)

    OdpowiedzUsuń