poniedziałek, 12 lutego 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Minecraft. Podręcznik użytkowania czerwonego kamienia” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Minecraft. Podręcznik użytkowania czerwonego kamienia”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.







Książka, którą powinien mieć każdy fan Minecrafta. Nie zależnie czy ma lat 10 czy 50. Znajdziemy w niej dużo cennych porad. Każda dokładnie opisana wytłumaczona krok po kroku, a tekst poparty ilustracjami.

Podzielona jest na trzy rozdziały, a każdy z nich ma podrozdziały. Takie rozwiązanie sprawa, że dość łatwo się w niej szuka potrzebnych informacji.

Okładka jest twarda, solidna. Dzięki niej książka posłuży długo.

Ilustracje dokładne, ładne. Dzięki nim łatwiej zrozumieć porady.

Moim zdaniem książka, która zachwyci każdego fana Minecraft. Z swojej strony polecam.


Zalety:
·      Dużo cennych porad.
·      Tekst poparty ilustracjami.
·      Twarda okładka.
·      Podział na rozdziały i podrozdziały.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Minecraft. Podręcznik użytkowania czerwonego kamienia” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Z taką opisaną książka łatwiej z pewnością jest ciekawa i kolorowa 😊 dla fana będzie wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiązka ładnie wygląda i każdy fan będzie zachwycony mająć ja w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladana ciekawa ksiazke ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratka dla fanów . Dzięki tej książce z pewnością łatwiej będzie im grać w tę grę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaze twoja opinie synowi. Moze mu sie spodoba i bede miec pomysł na prezent dla Niego

    OdpowiedzUsuń
  6. raczej nie dla nas bo nie znamy Minecrafta ale każdy fan na pewno by się ucieszył z niej

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę mój chrześniak coś wspominał mi,jest fanem, ja osobiście nie znam. Uważam, że książka taka by sprawiła mu radość, muszę się dowiedzieć czy ma taką, jak nie to rozejrzeć i kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. My też nie znamy Minecrafta, ale dla znawców tematu to na pewno nie lada gratka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla fanów na pewno będzie super. Nie jestem jeszcze w temacie, nie wiem o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie nie dla nas :) ale starszym dzieciom może posłużyć :)_

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam coś Aniu o układaniu tych bloków i coś tam jeszcze było ale nie jest to coś co dobrze znam czy lubię.Dla fanów to będzie dobry poradnik w końcu dla kogoś ta gra była stworzona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. książka wygrąda bardzo ciekawie, przyznam fanem nie jestem i nawet o tym, nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  13. nie jestem w temacie tutaj pierwszy raz spotkałem się z tą grą,skoro już ktoś podjął się wydania książki musi być na nią zainteresowanie,można podać dalej

    OdpowiedzUsuń
  14. Minecraft...z tego co sie orientuje to super sprawa. Kazdy chlopiec pewnie by chcial

    OdpowiedzUsuń