sobota, 17 lutego 2018

marcoperfumy24.pl Perfumy nr. 291. - MERCEDES BENZ – MERCEDES - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach 291. - MERCEDES BENZ - MERCEDES, jakie otrzymałam od marcoperfumy24.pl.


Zapach głęboki, wyrazisty, intensywny. Doskonale wyczuwa się w nim pieprz burboński i cedr, przełamane lekką nutą mandarynki. Zapach doskonały na wielkie wyjścia, kuszący, zmysłowy. Zdecydowanie męski, dla mężczyzn odważnych, a jednocześnie myślących poważnie o życiu.

Utrzymuje się na skórze wiele godzin, stopniowo tracąc na intensywności. Na ubraniach doskonale wyczuwalny nawet po kilku dniach.

Perfumy są wydajne, wystarczy dwa „psiknięcia”, aby zapach był doskonale wyczuwalny zarówno dla mężczyzny, który ich użył, jak i dla otoczenia.

Intensywność zapachu jest dość duża, ale nie jest duszący (pod warunkiem, że nie przesadzimy z ilością). Nie przeszkadza innym w pomieszczeniu, a wręcz przeciwnie, przyciąga do właściciela J.

Zarówno mnie jak i mężowi perfumy przypadły do gustu. Oboje polecamy.




Zalety:
·      Ładny, męski, kuszący, głęboki zapach.
·      Długo się utrzymuje zapach.
·      Wydajne.
·      Nie duszą innych.

Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę marcoperfumy24.pl oraz FB.


Perfumy nr. 291. - MERCEDES BENZ – MERCEDES znajdziecie TU

15 komentarzy:

  1. Lubię jak mężczyzna używa perfum z charakterem ale niezbyt intensywnych. Nie znam tej marki perfum .Podoba mi się w nich to, że nie są duszące, że są długotrwałe ,a najważniejsze że są wydajne .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie zapach z nutka mandarynki a nueznam go Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy zapach hmm myślę że mężowi by się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy zapach dla mężczyzn Pomyśle nad prezentem

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie perfumy lubię u Panów. .na prezenty idealne,mój mąż lubi perfumy w prezencie

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy zapach, lubię jak panowie ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm chyba na probe kupie mojemu bo mnie bardzo ciekawi. A jak my sie nie spodoba to synek sobie zurzyje

    OdpowiedzUsuń
  8. to facet już padnie z kuszącego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  9. Odrobina luksusu i elegancji też się przyda mężczyznom.Ten zapach na pewno porywa,trudno przejść obojętnie obok niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wydajne,ładny zapach,długo się utrzymuje czyli same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o tym razem coś dla panów super :) dobrze dobrany zapach jest bardzo ważny :) Pońc Halina

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze go nie odkryłem,na ważne wyjścia pewnie i takie się znajdą w moim kalendarzu,zobaczę i przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Intrygujaca kompozycja. Warto ją poznac

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się być ładnym zapachem

    OdpowiedzUsuń