wtorek, 30 stycznia 2018

Wydawnictwo Egmont Gra Trexo - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze Trexo, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.









Gry kółko i krzyżyk chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Trexo to właśnie ta gra tylko z zamiast kartki i długopisu mamy kafelki i plansze, a także dodatkowo gramy przestrzennie.


Zasady jasne, zrozumiałe. Tak jak w znanej pewnie każdemu wersji należy ułożyć w linii prostej pięć swoich symboli. Gramy jednak w trzech wymiarach układając również kafelki do góry, co zdecydowanie uatrakcyjnia grę. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że na każdym kafelku jest zarówno kółko jak i krzyżyk czyli kładziemy swój i przeciwnika symbol.


Elementy są solidne. Kafelki z grubego plastiku. Plansza z grubszej tektury.

Grafika ciekawa. Utrzymana w zieleni z kremowymi kafelkami.

Instrukcja jasna, zrozumiała.

Moim zdaniem gra jest świetna. Przenosi dorosłych świat dzieciństwa, a dzieci uczy logicznego myślenia. Polecam.



Zalety:
·      Ulepszona gra kółko i krzyżyk.
·      Zrozumiała instrukcja.
·      Ładna graficznie.
·      Solidne elementy.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Grę Trexo znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Fajna gra. Tradycyjną wersję z kartką papieru i czymś do pisania bardzo z synkiem lubimy. Myślę że i ta gra by nam przypadła do gustu. Ćwiczy u dziecka spostrzegawczość, logiczne myślenie, myślenie przestrzenne. Same zalety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje sie fajna. As dziecka uwielbiałam grac w kolko i krzyzyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna gra solidna posłuży na dłużej przypomina mi moje dzieciństwo

    OdpowiedzUsuń
  4. W taka to bym pigrala wlasnie gralam wxta zwykla na karce papieu ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna gra, chętnie pograłabym

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekwa ja tą gre uwielbiałam :) a taka forma jak najbardziej mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś uwielbiałam grać w kółko i krzyżyk na papierze, tu w wersji z planszą wygląda to nieco inaczej

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ta gra wygląda chętnie bym w nią pograla

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest pewnie świetna,ostatnio z córką cały czas gramy w kółko i krzyżyk,uwielbia tą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama bym podała w wolnej chwili,w dzieciństwie na kartce rysowaliśmy tę grę.

    OdpowiedzUsuń
  11. To były czasy kiedy grało się w kółko i krzyżyk :) A teraz widzę,że ta sama gra a jednak przeszła ewolucję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna gra wszystkim dobrze znane zasady,zamiast kartki i długopisu ciekawa plansza

    OdpowiedzUsuń

  13. wspomnienia przy tej grze mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super taka gra przestrzennie :-)

    OdpowiedzUsuń