poniedziałek, 8 stycznia 2018

Vivro.pl Perfumy Metropolitan Man - OPINIA

Zapraszam na opinię perfumach Metropolitan Man, jakie otrzymałam od vivro.pl.



Zapach, w którym idzie się zakochać i to dosłownie. Elegancki, ale nie ciężki, przytłaczający. Zmysłowy, kuszący, pieszczący zmysły. „Wchodzi” wraz z mężczyzną uwodząc, zachęcając, czarując. Połączenie cytrusowej bergamotki, czekolady, syczuańskiego pieprzu oraz męskiej nuty wetiweru daje zapach bardzo męski, a przy tym lekki. Zarówno mnie jak i mężowi bardzo się podoba.

Dzięki wysokiej zawartość olejków zapachowych zapach jest intensywny i długotrwały. Bez problemu jest wyczuwalny na skórze po całym dniu, a na kurtce nawet po 2 tygodniach.

Opakowanie to buteleczka utrzymana w czarnym kolorze z żółtymi napisami. Nie ma szans na pomylenie jej z damską J.

Dzięki intensywnemu i długotrwałemu zapachowi są bardzo wydajne. Wystarczy dwa „psiknięcia”, aby zapach był doskonale wyczuwalny.


Uwielbiam, gdy mąż ich używa, a on robi to z przyjemnością. Oboje zdecydowanie polecamy.


Zalety:
·      Zapach, w który uwodzi J.
·      Wydajne.
·      „Męskie” opakowanie.
·      Długotrwały zapach.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę vivro.pl oraz na FB.

Perfumy Metropolitan Man znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. z opisu wynika, że zachwyci kazde nie tylko męskie zmysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubie mojemu kupować nowych perfum. Ma swoje sprawdzone i tego sie trzyma. Nowe zawsze mu śmierdza albo zapach nie odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba mam pomysł na prezent , co prawda chwilowo brak okazji ale na przyszłość :) z prezentem dla faceta cięzko trafić

    OdpowiedzUsuń
  4. Z opisu zapach jest kuszący trzeba będzie zakupić mężowi by sprawdzić jego moc

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że mi by się spodobała taka nuta zapachowa na moim mężczyźnie tylko czy on chciałby ich używać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ,elegancka buteleczka. Lubie takie delikatne, subtelne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawilas mniectym opisem muszą byc kuszące ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytrusy i czekolada...ja to kupuję 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna męska butelka i jeszcze ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zapach na pewno jest intrygujący.Pewnie i mój mąż przy okazji będzie chciał go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestem wybredny co do perfum ale też musi mi odpowiadać,ten sprawdzę później

    OdpowiedzUsuń