niedziela, 21 stycznia 2018

Markowe Świece Świeczka Colonial Candle grapefruit hibiscus - OPINIA

Zapraszam na opinię o świeczce Colonial Candle grapefruit hibiscus, jaką otrzymałam od Markowe Świece.



Świeczka jest nieduża. Dla mnie to zaleta, ponieważ mogę ją zapalić wszędzie. Zmieści mi się zarówno na wąskiej półce w łazience, jak i przy komputerze.

Opis zapachu od strony:
„Kompozycję otwierają owocowe aromaty soczystego grejpfruta, mandarynki i porzeczki. Ciepłą, zmysłową bazę tworzą piżmo i drewno sandałowe.”
Dla mnie świeczka pachnie owocowo z lekką nutą piżma. Dobrze wyczuwalne są zarówno porzeczki jak i grejpfrut, trochę słabiej mandarynki.

Zapach jest średnio intensywny, ale dobrze wyczuwalny. Nie przeszkadza, nie jest duszący.


Uważam, że świeczka zdała egzamin na 5 i polecam.



Zalety:
·      Przyjemny, owocowy zapach z nutą piżma.
·      Nieduże rozmiary.
·      Średnio intensywny, nieprzeszkadzający zapach.



Wady:
BRAK

Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Markowe Świece oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. lubię zapach mandarynki zwłaszcza zimą, ciekawa jestem jak komponuje się z porzeczką, grejfrutem , piżmem i drzewem sandałowym - to musi być ciekawy zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam świece zapachowe <3 a zapach grapefruita bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś uwielbiałam swiecę zapachowe potem pojawiły sie dzieci i troche o nich zapomniałam bo nie mam gdzie postawić by nie sięgneły ale oststnio włąsnie o inich myslę mam jedną i umilam sobie czasem wieczory , dobrze wiedzieć jakie i gdzie szukać by pachniały

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię świeczki zapachowe. Ciekawe połączenie zapachów tutaj mamy. Owocowe aromaty należą do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jeci u mnie zdaja egzamin tez na 5 ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach świeczki jak najbardziej by mi przypadł do gustu 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny zapach unoszacy sie w zaciszu mieszkanka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swieczki zapachowe lubie a tego jeszcze nie znam zapachu

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam chyba jak wiekszosc kobiet świeczki.Wprowadzaja w romantyczny nastrój i odprezaja. Co prawda ja kupuje inne zapachy ale moze i na gejfruta sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  10. piżmo,drzewo sandałowe,pięknę zapachy,relax wśród takich świec jest niesamowity,polecam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak w zimowe wieczory zaparzyć herbatkę z limonką, zapalić swiecé zapachów o zapachu cytrusowym i ...błogi relaks

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam każde rodzaje świec zapachowych, mogłabym je wszędzie porozstawiać

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie świeczki, ale póki co przy malym urwisie nie mogę ich palic

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie świeczuszki świetnie relaksują,nadają klimat,ładnie się prezentują.A zapach pewnie jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna świeczka istotne żeby zapach odpowiadał,by nie dusił

    OdpowiedzUsuń