środa, 3 stycznia 2018

e-koMODA Zestaw chłopięcy spodnie + sweter - OPINIA

Zapraszam na opinię o zestawie chłopięcym spodnie + sweter, jakie otrzymałam od e-koMODA.









E-koMODA to sklep z odzieżą używaną. Znajdziemy w nim zarówno rzeczy dla dzieci, jak i dla dorosłych. Część używana część nowa z metkami. Osobiście często robię zakupy z drugiej ręki, szczególnie dla dzieci. Tak szybko wyrastają, że szkoda mi wydawać 100zł za spodnie na miesiąc.

Czego oczekuję od sklepu z używaną odzieżą? Po pierwsze by rzeczy były w stanie zgodnym z opisem, czyli jeśli pisze „jak nowe” takie ma być, a nie z plamami czy dziurami. Po drugie zapach, jeśli mnie odrzuca nie ubiorę tego ani sobie ani dziecku (tak wiem można wygotować itp., ale ja mam blokadę i już). Po trzecie, jakość obsługi, czyli doradzenie, pomierzenie itp., szczególnie, jeśli są to sklepy internetowe.

Dziś chciałabym Wam pokazać spodenki dżinsowe i sweterek, który otrzymałam dla Ksawusia. Obie rzeczy przyszły w stanie idealny, bez plam, dziur itp. bardzo ładnie prezentują się razem, ale bez problemu można je nosić oddzielnie.

Po otwarciu paczki przywitał mnie bardzo przyjemny zapach, jakby ubranka wyszły prosto z prania. Dodatkowy duży plus dla mnie to fakt, że spodnie były idealnie wyprasowane (dla mnie to dbanie o klienta, jakość usług na najwyższym poziomie).

E-koMODA spełniła moje oczekiwania na 6+ i zdecydowanie polecam zakupy u sympatycznej właścicielki.


Zalety:
·      Ubranka pachnące i wyprasowane.
·      Stan ubrań zgodny z opisem.
·      Idealna pomoc w wybieraniu.
·      Spory wybór.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę e-koMODA oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet spodnie mi sie strasznie podobaja ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają super osobiście kiedys uwielbiałam "buszować" po ciucholandach niestety jakoś juz nie ta co kiedyś a i ceny czasem z kosmosu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw. Widać,że stan jest idealny. Często sama wpadam do second handów i prawie za każdym razem wpada mi w ręce kilka cudeniek za małe pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  4. super podejście do klienta, zazwyczaj tania odzież nie pachnie jak prosto z pralki no i rzadko jest wyprasowana

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw komponuje się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie dla Kubusia byłby idealne gdyż z jego ulubionym bohaterem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest sliczny ale spodnie 1 klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie spodnie są za szerokie, sweter może być

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw świetny,sweter mega,teraz częściej odwiedzam ciuchbudę aby zakupić powoli ciuszki dla maleństwa :),już wchodzę w linka i zerkam co mają ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek bardzo ładnie się prezentuje na modelu a spodnie są gustowne

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, szarości teraz na topie , ja je bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chodzę często do secon-handów jednak nigdy nie kupowałam przez internet.Wiadomo,ze wszystko trzeba dokładnie przejrzeć.Skoro ubrania zgodne z opisem to czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne ubrania tylko ja nie umiem szukać takich rzeczy,nie trzeba kupować spodni za stówę by dziecko wyglądało dobrze

    OdpowiedzUsuń