piątek, 15 grudnia 2017

Wydawnictwo RM Książka pt.: ”Legendy Warszawskie” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Legendy Warszawskie”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa RM.





Według mnie warto coś wiedzieć o swoim kraju, nie tylko, gdy w szkole każą. Legendy pozwalają trochę poznać dawne życie, przenoszą nas w odległe czasy, pokazują świat inny niż ten dzisiejszy.

W książce znajdziemy cztery pewnie przez większość dorosłych znane legendy:
1.  Wars i Sawa.
2. Warszawska syrenka.
3.  Złota kaczka.
4. Bazyliszek.

Tekst jest wciągający, znajdziemy w nim wyrazy, których Amelka nie znała, ale dla nas był to doskonały pretekst na ich poznanie.

Ilustracje są proste, a jednocześnie ładne. Przyciągają wzrok.

Okładka twarda, solidna zdecydowanie sprawia, że książka posłuży długo.

Moim zdaniem książka, którą warto mieć w domu. Zarówno dzieci w wielu szkolnym, jak i młodsze powinny poznać legendy Warszawskie. Poleca.

Zalety:
·      Cztery dość znane legendy Warszawskie.
·      Proste, ciekawe ilustracje.
·      Twarda okładka.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa RM oraz na FB.

Książkę pt.: „Legendy Warszawskie” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe legendy z kolorowymi obrazkami z pewnością zachęca do czytania

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy ksiazke legendy Polskie tez super ksiazka

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj fajna legendy znamy tzn moje pokolenei w ciut innej mniej ciekawej wersji graficznej :) warto miec takie książeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Legendy sa mi znane mimo to chetnie je czytam ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna książeczka z legendami

    OdpowiedzUsuń
  6. warto dla dziecka takąksiążeczę z legendami zaopatrzyc

    OdpowiedzUsuń
  7. warto te książeczki mieć i poznać polskie legendy

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi te są legendy znane chciałabym aby i moje dzieci je poznały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dziecko jeszcze nie zna tych legend

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała książka legendy dla każdego

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda ksiązeczka która nawiązuje do naszego kraju jest super,takie moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. książka świetna, warto poczytać dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  13. Warszawskie legendy....bardzo lubiłam , warto teraz dzieciom i je przypomnieć!

    OdpowiedzUsuń