środa, 27 grudnia 2017

Mydlana Chata Lawendowe kule do kąpieli - OPINIA

Zapraszam na opinię o lawendowych kulach do kąpieli, jakie otrzymałam od strony Mydlana Chata.





Kule są średniej wielkości. Jedna zdecydowanie starcza na wannę pełną wody, a jeśli kąpiecie się np. w połowie wanny to spokojnie można ją podzielić na pół.

Zapach kuli jest intensywny, lawendowy. Po rozpuszczeniu unosi się w całej łazience, a po kąpieli delikatnie możemy wyczuć go na skórze.

Rozpuszcza się całkowicie, nie pozostają żadne drobinki, które by nieprzyjemnie wbijały się w ciało. Po wodzie unoszą się drobne kwiatki lawendy, które sprawią, że kąpiel staje się bardzo klimatyczna.

Kule zawierają pielęgnujące oleje: ze słodkich migdałów, masło shea, olej ryżowy i olej z pestek winogron, które rewelacyjnie nawilżają skórę. Po kąpieli jest ona miękka i delikatna, osobiście nie mam potrzeby używania już żadnych „nawilżaczy”.

Kocham takie „umilacze” kąpieli. Kule ślicznie pachną, kąpiel jest przyjemna i odprężająca, a skóra po niej miękka, delikatna i nawilżana. Moim zdaniem kule mają same zalety i zdecydowanie je polecam.


Zalety:
·      Lawendowy zapach.
·      Całkowicie się rozpuszczają.
·      Drobne kwiatki lawendowe pływające po wodzie nadające klimat kąpieli.
·      Skóra miękka, delikatna i nawilżana.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Mydlana Chata oraz na FB.

Lawendowe kule do kąpieli znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam lawendę i szkoda że nie posiadam wanny az mi zapachniało kapielą

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mij zapach ale coz nie kazdy mysi lubuc zapach lawendy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach lawendy uwielbiam mnie akurat uspokaja a jeszcze nie miałam okazji spróbować kul do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  4. O to coś dla mnie uwielbiam lawendę i takie kąpiele i jeszcze nawilża same zalety :-) Halina P.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny pachnący relaks w wannie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie uzywalam takich kul, ale chyba czas wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Lawendowe kule muszą być rewelacyjne,obecnie mamy brodzik ale kule co jakiś czas do kąpieli wrzucamy i delektujemy się błogim zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu Ty to potrafisz zrobić nastrój :) Super propozycja na relaksującą kąpiel :) Lawenda to bardzo fajny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. radość podczas kąpieli, z pewnoscią zapach relaksuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lawendę. Relaks gwarantowany

    OdpowiedzUsuń
  11. Lawenda jest cudowna , ja ostatnio wygrałam kule do kąpieli i umilam sobie wieczory aromatycznymi kąpielami , takie domowe SPA uwielbiam

    OdpowiedzUsuń