sobota, 2 grudnia 2017

Apetitki Wafle domowe kakaowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o Waflach domowych kakaowych, jakie otrzymałam od Apetitki.





W przezroczystym opakowaniu znajdziemy 300 g wafli. Jest ich dość sporo. Jedno opakowanie spokojnie starczy na rodzinne spotkanie lub na nawet 2 seanse filmowe w rodzinie 2+2.

W smaku są pyszne. Doskonale wyczuwalny smak kakaowy. Lekko słodkie, niemulące.

Wafelki są nie duże idealnie mieszczą się w małe rączki. Taka wielkość jest bardzo praktyczna.

Zachowują świeżość długo. Nie nabierają wilgoci, nie tracą chrupkości, nie zmieniają smaku, nawet, gdy zapomnimy ich schować na noc do pudełka.

Są pyszne, a u mnie w domu wszystkim zdecydowanie przypadły do gustu. Polecamy do kawki i herbatki.

Zalety:
·      Smaczne.
·      Nieduże.
·      300g w opakowaniu.
·      Długo zachowują świeżość.




Wady:
BRAK



 Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Apetitki oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Słodkości do kawki się przydadzą.Mniam, mniam zjadłabym takie wafle

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy wafelki a kakaowe szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam uwielbiam wafelki cytrynowe kokosowe nawet śmietankowe do kawki czy herbatki idealne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wafelki uwielbiam a do kawki tym bardziej już mi ślinka cieknie 👍👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie zjadla bym a w domu pustki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam mniam dla mnie męża i córki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wafle są smaczne, i mozna je przygotowywać z róznymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń