sobota, 18 listopada 2017

Zdrovit Serum do rzęs cosmolash - OPINIA

Zapraszam na opinię o Serum do rzęs cosmolash, jakie otrzymałam od Zdrovit.






Kochani tym razem opinia jednej z moich czytelniczek, ponieważ serum dostałam przez przypadek, a moje rzęsy są idealne J.

„Serum do rzęs cosmolash. Z początku bardzo sceptycznie podeszłam do testów. Miałam w swoim życiu kilka odżywek z dolnej półki. Od polecanych po zwykłe typu bardzie bazy pod makijaż. Żadna nie działała.
Serum do rzęs firmy cosmoLash używa się na noc. Aplikuje na górę linie rzęs i tylko na górną. Z początku lekko szczypie, ale nie spowodowała ani podrażnienia ani zaczerwienienia. Nie dostałam też uczulenia.
Serum ma bardzo przyjemny zapach, choć nie zwracałam uwagi, co mi przypomina. Konsystencja przezroczysta półpłynna, ale na tyle gęsta, że nie spływa a na skórze pozostawia na krótko mokry ślad.
Z początku brakowało prawy w aplikacji, ponieważ moje stare odżywki nakładało się na rzęsy a serum nakłada się tuż nad górna linię, ale z czasem robiłam to już automatycznie.
Pierwsze efekty miały być po 6tyg, czyli na półmetku kuracji. Ale ja już zauważyłam po 1 tyg, że rzęsy stały się dłuższe. Po 6 tyg miałam dłuższe o ok 5mm stały się dużo ciemniejsze jakby je pokryła henną. Zaczęłam je dostrzegać. Po prawie 12 tyg są dłuższe, odzyskały czarny naturalny kolor i są dużo gęstsze. Może nie są super długie (stanęło na podwojeniu długości), ale jest ich więcej. Jedyny "mankament" to taki, że serum jest 3ml i starcza tylko na 12tyg kuracji + na kila aplikacji przypominających, co 2-3dni. Ale warte kupienie i swojej ceny.

Zdjęcie przed kuracją:





Zdjęcia w czasie kuracji:
1 tydzień





6 tydzień





11 tydzień



Zdjęcie po kuracji:




Według osoby testującej serum spełnia swoje zadanie w 100% i jest zdecydowanie warte zakupu.

Serdecznie zapraszam na stronę Zdrovit oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Nie dla mnie :-) Wiec sie nie wypowiem w tym temacie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz wiem co chcę pod choinka znaleźć :) Jeste rewelacyjne i w przystępnej cenie. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestosuje i raczej nie nie potrzebuje ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt może i się skuszę i wypróbuję ��

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt widać, ja nie nie stosuje do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jakie zdjęcia,no przyznam że świetna opinia,przejrzysta i jak można oko pocieszyć.Serum jak widać sprawdziło się w 100 %

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo super. A właśnie chcialam sobie jakieś kupić. Cos dla mnie. Widać, ze efekt jest

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przedstawiają jasno dowody,że serum działa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. każda pani marzy o pieknych rzęsach

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie stosowałam serum do rzęs, ale Twoja opinia j est bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt po prostu wow.Kto, by pomyślał

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam inne serum do rzęs.Efekty są widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Testuję osobiście i działa😊😊 Rzęsy faktycznie dłuższe i gęściejsze.nie wypadają tylko rosną, rosną😊😊

    OdpowiedzUsuń