niedziela, 12 listopada 2017

Neko Manufaktura Drewna Zestaw konstrukcyjny - OPINIA

Zapraszam na opinię o zestawie konstrukcyjnym, jaki otrzymałam od Neko Manufaktura Drewna.



Zestaw konstrukcyjny składa się z 84 elementów. Znajdziemy w nim deseczki różnej wielkości, śrubki, kosteczki, a także śrubokręt i klucz ułatwiające łączenie elementów.

Każdy element jest solidny, z grubszego kawałka drewna, co sprawia, że nie niszczy się szybko.

Część elementów jest pomalowana, część nie. Moim zdaniem bardzo ciekawe rozwiązanie. Jakość pomalowania jest dla mnie idealna, farba nie odpryskuje, nie ściera się, nie śmierdzi.

Wszystko zapakowane jest w solidne, drewniane pudełko. Dzięki niemu żaden element się nie zgubi. Dla mnie jest ono ogromną zaletą, nie muszę kombinować gdzie pochować, aby przed kolejną zabawą nie trzeba było szukać, a także mam gwarancję, że w nocy nie obudzę pół wieżowca jak sobie nadepnę na śrubkę idąc po ciemku J.

Z zestawu można zbudować wiele budowli. Wystarczy trochę wyobraźni, cierpliwości i chęci, aby powstało coś wspaniałego.

Dzięki zestawowi dziecko ćwiczy wyobraźnię, zdolności motoryczne, ćwiczy małe rączki, a także utrzymywanie pożytku. Ma możliwość wspaniałej zabawy, używania narzędzi jak dorośli tylko w bezpiecznej dla siebie formie.

Elementy są średniej wielkości. Dla mnie to ogromny plus, ponieważ łatwiej dziecku nimi operować, przykręcać, odkręcać, a także są bardziej widoczne, gdy jakiś nie trafi do pudełka.

Mój syn bardzo lubi zabawę z zestawem, co chwilę wymyśla nowe pomysły na konstrukcje, uczy się, bawi. Śmiało mogę powiedzieć, że zestaw jest również świetnym prezentem dla mnie, pochłania młodego na tyle, że gdy jest używany mogę coś zrobić, mieć chwilę tylko dla siebie (i np. wypić zimną kawę J. Dla mnie zdecydowanie warty zakupu i polecam.


Zalety:
·      Drewniane, solidne elementy.
·      Pudełko do przechowywania z przegródkami.
·      Średniej wielkości elementy.
·      Wspiera wyobraźnię.
·      Ćwiczy rączki.





Wady:
BRAK



Moja ocena 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Neko Manufaktura Drewna oraz na FB.


Zestaw konstrukcyjny znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy prezen dla chlopca ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabaweczka dla małych majsterkowiczów

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw z pewnością zadowoli każdego chłopca i sprawi mu wielką radość.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy na prezent a teraz akurat czas na rozglądanie sie za prezentami

    OdpowiedzUsuń
  5. dla małych majsterkowiczów fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna zabawa dla małych majsterkowiczów

    OdpowiedzUsuń
  7. Drewniane elementy są dla NAs ponadczasowe,służa na wiele ,wiele lat,lubimy takie cuda i z chęcią je kupujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak podobny zestaw miał mój brat,podkradałam mu i sama się bawiłam :) Drewniane elementy przetrwają na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. drewniane znaczy solidne. Świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  10. to już mam pomysł na wolny czas z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kreatywna zabawa dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw dla chlopca :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kreatywna zabawa zajmuje dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń