poniedziałek, 6 listopada 2017

Faberlic Polska Masło-krem do ciała Porzeczka i jeżyna - OPINIA

Zapraszam na opinię o witaminowym kremie-maśle do ciała Porzeczka i jeżyna, jaki otrzymałam od firmy Faberlic.




Zacznę od zapachu, ponieważ mnie zachwycił. Jest dość intensywny, po aplikacji na długi czas pozostaje na skórze, a także jego nutę bez problemu można wyczuć w pomieszczeniu, w którym był używany. Bardzo podoba mi się naturalność zapachu, jakbym miała przed sobą jeżyny i porzeczkę zerwane prosto z krzaków. Jest słodki, ale nie mdły, mulący czy przeszkadzający, a to wszystko za sprawą połączenia słodyczy jeżyny z lekko kwaśnym zapachem porzeczki.

Jego konsystencja jest gęsta, treściwa, a jednocześnie nie ma problemu z rozsmarowaniem. Dla mnie to ogromny plus, ponieważ z jednej strony nie muszę się namęczyć by go rozsmarować, a z drugiej „nie ucieka” mi z dłoni czy skóry. Wchłania się bardzo szybko, nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy, co oszczędza mój czas i nie wystawia cierpliwości na próbę, nie muszę czekać z ubraniem się po użyciu. Wydajność kremu-masła jest bardzo duża, wręcz śmiem stwierdzić, że ogromna. Używałam już kilka razy na moje nie małe ciało i nie widać większych braków w opakowaniu.

Po aplikacji mamy uczucie lekkiego chłodu, orzeźwienia, które mnie osobiście bardzo przypadło do gustu, szczególnie, gdy chce mi się spać, a nie za bardzo mam możliwość iść. Nie na leżę do osób z skórą suchą, problemową i do mojej nadaje się idealnie. Nawilża głęboko i na długo, pozostawia skórę miękką i delikatną, bardzo miłą w dotyku.

Opakowanie to plastikowy, solidny słoiczek. Ma szeroki otwór, co zdecydowanie ułatwia wyjmowanie masła-kremu. Po odkręceniu zakrętki znajdziemy złotko dające nam gwarancję, że nikt wcześniej zawartości nie dotykał. Grafika na opakowaniu jest utrzymana w odcieniach fioletowych, mnie przypadła do gustu.

Moim zdaniem masło-krem ma same zalety. Nie znalazłam żadnych minusów, a w zapachu się zakochałam.

Zalety:
·      Cudowny zapach.
·      Gęsta konsystencja.
·      Szybko się wchłania.
·      Wydajny.
·      Nawilża.
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Faberlic Polska oraz na FB



17 komentarzy:

  1. Polece siostrze do wyprobowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglad ma faktycznie lady ufam ze zapach taz ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super i chyba czas pomyslec o prezentach na gwiazdkę a będzie jak znalażł oryginelne ładne opakowanie i zawartość

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapach jeżyn i porzeczek w kremach pachną obłędnie, z chęcią bym sama wypróbowała takiego balsamu

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach jeżyn musi być śliczny zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie właśnie takie masła bądź kremy, ponieważ są bardzo wydajne i jeszcze ten zapach wydaje się być super

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie zapachy, a jeśli do tego dostał 10 na 10 to chyba też musze taki mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś w sam raz dla mnie ��
    Uwielbiam takie kosmetyki ��
    Fant o intensywnym i utrzymującym się zapachu mnie zniewala ��
    Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś masło do ciała o zapachu budyniowym,bardzo szybko je zużyłam ,uwielbiam takie zapachowe cuda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam,że kosmetyki tej marki bosko pachną co Ty Aniu potwierdzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masła do ciała sa rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejny kosmetyk do przetestowania przez panie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakby już czuć lato na sobie.

    OdpowiedzUsuń