sobota, 28 października 2017

Wydawnictwo RM Książka pt.: "Jak być dobrym rodzicem" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Jak być dobrym rodzicem”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa RM.





Posiadanie idealnego dziecka jest pewnie marzeniem każdego rodzica, moim daleko do ideału, ale ja też nie jestem idealną mamą. Popełniam błędy, do których potrafię się przyznać, czasem podniosę głos, gdy już nic innego nie działa a ja jestem na skraju wytrzymałości. Książka opisuje wiele zachowań, które wielu rodziców doskonale znane. Znajdziemy w niej porady psychologa, pomysły na polubowne ich rozwiązanie, a także odpowiedzi na wiele dręczących nas pytań.

Książka podzielona jest na dwie części, a każda z nich na rozdziały i podrozdziały. Takie rozwiązanie jest bardzo praktyczne, dlatego, że nie ma problemu w odnalezieniu interesującego nas tematu.

Tekst napisany jest zrozumiale, nie musimy zastanawiać się, co autorka miała namyśli, poopowiadać sobie słów.

Moim zdaniem książka jest przydatna i zdecydowanie ją polecam.

Zalety:
·      Odpowiada na wiele dręczących rodziców pytań.
·      Pozwala zrozumieć wiele zachowań dziecka.
·      Pomaga znaleźć odpowiedź na ciężkie pytania, które zadają dzieci np., co to jest seks.
·      Podział na dwie części, rozdziały i podrozdziały.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa RM oraz na FB.

Książkę pt.: „Jak być dobrym rodzicem” znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Ciekawa i chyba kazda z nas popełnia błędy ale sztuką się jest do nich przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma rodziców idealnych, a taka książka przydatna

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy popełnia bledy nawet ci idealni ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego jak być idealnym rodzicem uczymy się całe życie i tak jak to ludzie popełniamy błędy.Książka jednak może być fajną pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach te poradniki, kiedyś czytałam teraz kieruję się swoją intuicją i doświadczeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka książka chyba byłaby idealna dla mnie,nie jestem idealnym rodzicem i nigdy nie będę ,natomiast lubię słuchać rad innych,które czasem są bardzo przydatne.Jestem nerwuskiem a moja córcia nieraz potrafi wyprowadzić mnie z równowagi w taki sposób że nie daję rady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super książka. Cos dla mnie. Chętnie przeczytalabym, wszystkie rady przydadza się.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie da się ukryć że poradnik przyda się bo każdy z nas popełnia błędy

    OdpowiedzUsuń
  9. Posłuchać dobrych rad nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń