wtorek, 10 października 2017

Chocokiss Czekolady - OPINIA

Zapraszam na opinię o czekoladach, jakie otrzymałam od Chocokiss.




















Do testów otrzymałam 8 czekolad z różnymi opakowaniami.

Czekolady Chocokiss mają bardzo ciekawe desenie. Niektóre są śmieszne, niektóre typowo prezentowe np. dla mamy, inne po prostu słodkie. Każdy z nich ma w sobie to coś, co sprawia, że się podoba.

Opakowania są z dość sztywnego kartonika, otwierane po boku. Takie rozwiązanie sprawia, że po otwarciu i zjedzeniu kilku kostek bez problemu można pozostałą część zachować na później.

W smaku jest bardzo dobra, słodka (no, ale taka dokładnie powinna być czekolada), mleczna, rozpływająca się w ustach.

Moim zdaniem czekolady są w ślicznych opakowaniach i są bardzo smaczne. Doskonałe i do domu i na prezent J. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Ładne opakowania.
·      Wygodne opakowania.
·      Pyszna.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Chocokiss oraz na FB.

14 komentarzy:

  1. Ciekawe opakowania 👍 czekolada dobra na wszystko

    OdpowiedzUsuń
  2. śietne opakaowania :) co prawda ja aż za taką czekoladą nie przepadam wole biała lub nadziewaną ale takie opakowanie idealne :) inne niz wszystkie a czekolada pewnei by skusiłą

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowania rzeczywiście bardzo z pomysłem zrobione ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam i ladne opakowania ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa rewelacyjne te opakowania swietny pomysł mieli aby zrobic kurcze nigdy sie z takimi nie spotkałam w sklepie a szkoda bo napewno bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te opakowania, wprost idealne żeby komuś poprawić nastrój w tą jesienną, paskudną pogodę - i z racji słodkości czekolady i ciekawego opakowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne na każdą okazje,na szybki prezent,zabawne,jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekoladki idealne dla smutne dni by swoją postacią dodać uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te opakowania na różne okazje i z poczuciem humoru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostać od kogoś taką czekoladę to od razu humor się poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkości to moja słabosć. Ale wspaniale opakowane

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawie w żadnym supermarkecie nie ma takich fajnych opakowań czekolad. :)

    OdpowiedzUsuń