piątek, 22 września 2017

Foxgames.pl Gra Gobblety - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze Gobblety, jaką otrzymałam od foxgames.pl.











Grę w kółko i krzyżyk chyba każdy zna. Ja ją doskonale pamiętam z dzieciństwa, wystarczyła kartka i dwa długopisy by wygonić nudę nie zależnie gdzie się było.  Gobblety to rozbudowana gra. Zasady jak w kółko i krzyżyk z jedną różnicą – większe pionki zjadają mniejsze, co sprawia, że jest dużo ciekawsza.

Elementy są z solidnego plastiku, nie niszczą się, nie pękają.

Utrzymane w dwóch kolorach – niebieskim i pomarańczowym, ładne i przyciągające wzrok.

Dla mnie gra Gobblety, to powrót do dzieciństwa, mimo, że ciut inna niż ta, co ja grałam. Dzieciom zdecydowanie przypadła do gustu. Polecamy.


Zalety:
·      Prosta.
·      Ciekawa.
·      Powrót do dzieciństwa.
·      Solidne elementy.
·      Ładne elementy.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę foxgames.pl oraz na FB.


Grę Gobblety znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Wygląda super :) az chce sie pograc i przypomnieć dziecięce czasy i grę na kartce

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna gra i idealna na jesienne wieczory

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super i z chęcią bym zagrała w nią

    OdpowiedzUsuń
  4. o ciekawa gra, w sam raz na jesienne, długie wieczory

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu ciekawe te stworki.Gra dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio przyglądałam się tej grze, zamierzałam kupić a dzięki tej recenzji z pewnoscią się teraz skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super,przypomina mi się gra w kółko i krzyżyk :),widać na zdjęciu młody zadowolony i wcale się nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna i ciekawa gra :-) nie znam odoby która nie lubiła by kółko i krzyżyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa. Cos takiego innego dla odmiany

    OdpowiedzUsuń
  11. Oceniając jest być na rodzinne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  12. to czad ja bym nawet pograł z żoną

    OdpowiedzUsuń