poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Fabryka Kart Trefl Karty Dzikie Zwierzęta Polski - OPINIA

Zapraszam na opinię o kartach Dzikie Zwierzęta Polski, jakie otrzymałam od Fabryki Kart Trefl – Kraków.









Karty, które bawią i uczą. Z ich pomocą mamy możliwość pokazania dziecku dzikich zwierząt, które żyją w Polsce. Na każdej znajdziemy ilustrację + nazwę zwierzęcia po polsku i chyba łacinie.

Są solidnie wykonane. Normalnie używane nie wyginają się, nie łamią, nie rozdwajają.

Do kart dołączone są dwie broszurki. W pierwszej znajdziemy zasady gier np. makao. Dorośli mogą wieczorem spędzić trochę czasu, odstresować się i odpocząć przy graniu.

Druga to broszurka edukacyjna a w niej wiele ciekawostek na temat dzikich zwierząt w Polsce. Informacje są ciekawe i napisane w zrozumiały sposób.

Moim zdaniem karty są rewelacyjne i dla dzieci i dla dorosłych. Polecam.


Zalety:
·      Do nauki i do grania.
·      Ładne.
·      Solidne.
·      Broszurka z zasadami gier.
·      Broszurka edukacyjna.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Fabryka Kart Trefl - Kraków oraz na FB.


Karty Dzikie Zwierzęta Polski znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Karty wyglądają na ciekawe , moje dzieciaki właśnie takie lubia :) Fakt one wuwielnbiają je ogłąac i przeglądac i niszczyć ale mimo wszystko są idealne do nauki czegoś. i kupujemy zwykłe jakościowo wiele mozna im zarzucić

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne moje co prawda jeszcze nie zainteresowane ale moze kiedys

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe i nawet wyglądają na dość dobrze wykonane

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te karty eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. takie karty bardzo ciekawe, fajne są ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna zabawa choć my za kartami nie przepadamy

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne karty, zabawa i nauka w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Makao,ale jaja przyznam zapomniałam o tej grze,a była moja ulubioną w swoich młodzieńczych latach :) ale wspomnienia wróciły mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te karty. Warto kupić takie dzieciom. Nauka i zabawa w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas sobie przypomnieć zasady gier w karty :) Są rewelacyjne do miłego spędzania czasu połączonego z nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. warto kupić nawet dla samego siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskakujące są.Nigdy nie pomyślałam,że karty mogą tak uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, mój Kubus mialby niezła gratka z taką grą :-)

    OdpowiedzUsuń