sobota, 1 kwietnia 2017

Neko Manufaktura Drewna Zestaw „Ubierz Dziewczynkę” - OPINIA

Zapraszam na opinię o zestaw „Ubierz Dziewczynkę”, jaką otrzymałam od Neko Manufaktura Drewna.












W zestawi znajdziemy drewnianą lalkę, stojak, filcowe ubranka, dwie sznurówki oraz plastikowe guziki. Wszystkie elementy są solidne, co sprawia, że zabawka posłuży długo.

Lalka przeznaczona jest dla dzieci 3+. Młodsze dziewczynki podczas zabawy uczą się m.in. przekładania sznurówki przez dziurkę, dopasowywania elementów garderoby w odpowiednie miejsce, a także mają wspaniałą zabawę.  Starsze dzieci mogą bawić się z pomocą zestawu modą. Lalkę można ubierać nie tylko w elementy dołączane do zestawu, ale również dziecko może stworzyć coś własnego.

Cały zestaw mieści się w drewnianej skrzyneczce z przegródkami. Jest solidna, średniej wielkości, więc nie ma problemu by znaleźć dla niej miejsce. Dzięki niej mamy gwarancję, że żaden element się nie zgubi.

Zestaw „Ubierz Dziewczynkę” polecam dla dziewczynek w różnym wieku. Można się nią bawić na wiele sposobów, a solidność elementów sprawi, że posłuży naprawdę długo.

Zalety:
·      Dla dzieci w różnym wieku.
·      Skrzyneczka do przechowywania elementów po zabawie.
·      Solidne elementy.
·      Bawi i rozwija.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Neko Manufaktura Drewna oraz na FB.

Zestaw „Ubierz Dziewczynkę” znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Ale zestaw ho ho ho
    I na 2 h nie ma dzieci

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna zabawa z chciałam byc projektantka a taki zestaw to rozwija wyobraznie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna moja by polubiła ale wojna by była bo młody tez by chciał

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zabawkac eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zabawka ☺ nauką i zabawa super

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zabawka dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kreatywna zabawa😊

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna zabawa ze strojeniem takiej lali, moi mają misie którym układa się poszczególne części ciała z różnymi ubrankami i lubią się tym bawić

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna sprawa nawet mój Miki by się bawił

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ciekawe czy jest wersja dla chłopców

    OdpowiedzUsuń
  11. FAJNA ZABAWA DLA DIECKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super,dla mnie świetny pomysł,naprawde pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna rozwijająca gierka
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna i rozwija doskonale dziecko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio podobny zestaw z ubieraniem widziałam w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mojej bratanicy Emilce na pewno by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń