niedziela, 2 kwietnia 2017

KOSMED Olej z rokitnika - OPINIA

Zapraszam na opinię o oleju z rokitnika, jaki otrzymałam od Kosmed.




zdjęcie otrzymane od Kosmed niestety opakowanie mi się popsuło i nie miałam jak zrobić :(



Olej mieści się w niedużej, szklanej buteleczce z kroplomierzem w zakrętce. Jest bardzo wygodna w użyciu, a dzięki kroplomierzowi nie ma ryzyka, że wyleje się za dużo.

Zapach ma delikatny, przyjemny, po chwili praktycznie niewyczuwalny na skórze.

Można go używać na wiele sposobów, ma bardzo szerokie zastosowanie. Testowała go mama do włosów oraz do twarzy. W obu przypadkach jest bardzo zadowolona z efektów.

Mama używała oleju do twarzy. Kilka kropli rozcierała na dłoni i delikatnie wmasowywał. Olej doskonale i na długo nawilża skórę jednocześnie nadając jej delikatny odcień opalenizny.

Używany do włosów był dodawany do szamponu. Jedna kropla oleju do dawki szamponu potrzebnej na jedno mycie. Po miesiącu stosowania włosy są zdecydowanie w lepszej kondycji. Końcówki przestały być wysuszone, włosy łatwo się układają, są lśniące i wizualnie zdrowsze, piękniejsze.

Olej jest bardzo wydajny, wystarczy 1-3 krople niezależnie, do czego go używamy (oczywiście po za aplikacją na całe ciało), a więc 50ml, które znajdziemy w opakowaniu starczy na długi czas.

Mama znalazła same zalety i olej zdecydowanie poleca.



Zalety:
·      Wydajny.
·      Delikatny zapach.
·      Nadaje skórze delikatny kolor opalenizny.
·      Nawilża głęboko i na długo.
·      Wielozadaniowy.
·      Używany do szamponu zdecydowanie poprawia kondycję włosów.





Wady:
BRAK


Moja ocena 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę KOSMED - Kosmetyki i Leki Homeopatyczne oraz na FB.


Olej z rokitnika znajdziecie TU

19 komentarzy:

  1. Bardzo dobry produkt który ma dobre zastosowanie do twarzy jak i do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. :) nie słyszałam o nim wieć warto było poczytac do włosó by mi sie porzydał a może i mieszać z balsamem do ciała wtedy kondycja ciała sie poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie muakam okazij spotkac takiego cuda chetnu bym przetestowala ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam to nie mam porównania

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kosmetyki które łatwo odmierzyc sa bardzo fajne. Fajne zastosowanie olejku

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jakiś balsam na objętość włosów z rokitnikiem nawet świetnie dziala😊

    OdpowiedzUsuń
  7. drogocenna moc olejków ja jakoś nie mogę nigdy się zdobyć na zakup takowych a ciągle czytam o ich rewelacyjnym działaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zastosowanie,skóra,włosy,musi być naprawdę godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm takie świetne naturalne rozwiązania najbardziej kocham także na pewno wypróbuję w następnej kolejności

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś go widziałem ale to na dziale spożywczym

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie poznałam jeszcze działania tego oleju.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę go wypróbować do szamponu by wzmocnić moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń