wtorek, 7 marca 2017

Hamelin Polska Zeszyt z serii OMBRE - OPINIA

Zapraszam na opinię o zeszycie, jaki otrzymałam od firmy Hamelin Polska.




ostatnie zdjęcie z sieci nie mogłam zrobić realnych kolorów mimo wielu prób a chciałam Wam je pokazać :)


Mój zeszyt jest w odcieniach fioletu, które osobiście bardzo mi się podobają.

Twarda okładka sprawia, że nawet noszony w plecaku czy mało delikatnie odkładany nie zniszczy się.

Szyte oraz klejone strony, co gwarantuje nam, że nie będą wypadać.

W środku wyraźna kratka oraz czerwony margines.

Zeszyt zdecydowanie z tych solidniejszych. Używa się ich u mnie dużo i nie jednokrotnie się przejechałam – wypadające kartki, bardzo mało wyraźna kratka, okładka odpadająca od reszty. Ten jest naprawdę wytrzymały i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Ładny.
·      Wytrzymały.
·      Wyraźna kratka w środku.
·      Margines.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Oxford.Generation i FB oraz stronę Scann.R - najlepszy magazyn branży Papier Biuro Szkoła Zabawki oraz FB.

20 komentarzy:

  1. Ładny kolor i na czasie ombre :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie koolorki :) zeszyty musza być trwałe kiedyś cieżko było o trwałe i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny zeszyt dla ucznia pamiętam z czasów szkolnych te w miękkich okładkach wysiadały

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny i śliczna koolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  5. twarda okładka to jest plus, nie zagnie się nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny :))) bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zeszyt , cudny kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne dla dorosłych w sam raz .... na przepisy, notatki czy co tam jeszcze dusza zapragnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor izabella lesniewska

    OdpowiedzUsuń
  10. przydatny dla każdej uczennicy

    OdpowiedzUsuń
  11. okładka w stylu ombre-świetny pomysł zwłaszcza iż uwielbiam fioletowy kolor.Chyba w każdym domu zapewne gości zeszyt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor okładki, dzięki twardej okładce tak szybko się nie zniszczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Solidnie wykonany,twarda okładka i super odcienie fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubiłam nosić zeszytów z twardymi okładkami do szkoły zawsze ten plecak wydawał mi się cięższy.Ogólnie zeszyt jak zeszyt ładny kolor okładki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zeszyt w twardej oprawie. Nie zniszczy się szybko na pewno. I ładny, ciekawy kolorek.

    OdpowiedzUsuń