poniedziałek, 13 marca 2017

ITON Society Książeczka pt.: „W Ramie” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „W Ramie”, jaką otrzymałam od ITON SOCIETY.







W książce znajdziemy dzieła takich artystów jak Van Gogh, Brueghel, Monet czy Vernet oraz zadania do każdego dzieła.

Ćwiczenia są bardzo różnorodne, dzięki temu dziecko nie nudzi się szybko, a także rozwija się w wielu dziedzinach. Znajdziemy m. in. Szukanie różnic, malowanie, labirynt czy origami. Poziom trudności jest idealnie dopasowany do dzieci wczesnoszkolnych, dla których książeczka jest przeznaczona.

W środku znajdziemy naklejki służące do niektórych zadań.

Jest to pierwsza książeczka tego typu, jaką miałam okazję testować i dla mnie rewelacja. Dzięki niej możemy zapoznać dziecko z sztuką, a przy okazji ciekawie spędzić czas dzięki zadaniom. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Wspaniały pomysł na pokazanie dziecku sztuki.
·      Ciekawe zadania.
·      Różnorodne zadania.
·      Poziom trudności dostosowany idealnie dla dzieci wczesnoszkolnych, dla których jest przeznaczona.
·      Naklejki.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę ITON Society oraz na FB.


Książkę pt.: „W Ramie” znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Z naklejkami zawsze sie fajnie pracuje a i ksiazeczks ciekawie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ta książeczkę wygraliśmy i również polecamy

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawie prezentuje się

    OdpowiedzUsuń
  4. Nauka i zabawa w jednym a naklejki uwielbia chyba kazde dziecko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda zachęcająco :) moja pewnei by ja chętynie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy z taką książką się nie spotkałam ... bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książeczka zupełnie inna niż wszystkie.Ja się nie dziwię,że tak spodobała się Amelce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka pomysłowa idealna na początek nauki

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o takim rozwiązaniu,ale po raz kolejny nauka poprzez zabawę,labirynty,ciekawe zadania,dla mnie super :)Wyobrażnia dziecka działa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ona ciekawa Sztuka pokazana w bardzo przystępny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysłowe przedstawienie dzieciom świata sztuki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna książka, ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super taka książecka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna książeczka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  15. wydaje się być bardzo interesująca i ma naklejki , no powiem Ci nie widziałam jej wcześniej ale chętnie bym się z nią zapoznała bliżej:)

    OdpowiedzUsuń