wtorek, 7 lutego 2017

Leviatan-Poligrafia Ciasto-pianka SUPER DOUGH marki Paulinda - OPINIA

Zapraszam na opinię o Ciasto-piance SUPER DOUGH marki Paulinda, jaką otrzymałam od Leviatan-Poligrafia.







Pierwsze, na co zwróciłam uwagę, gdy tylko Amelka otworzyła pudełeczka to piękny zapach. Osobiście nie do końca lubię zapach plasteliny itp., a ten jest śliczny.

Kolejnym plusem dla mnie jest fakt, że ciasto-pianka nie klei się do dłoni, podłogi, dywanu. Nawet, gdy dziecku upadnie nie trzeba godzinami wybierać jej z dywanu, a zabawa nią to sama przyjemność.

Kolory „nie mieszają się”, czyli po stworzeniu pracy bez problemu można rozdzielić na kolory i zacząć zabawę od nowa , pod warunkiem, że zrobimy to od razu. Po około 24 godzinach praca "wysycha" tworząc niekruszącą się całość.

Na opakowaniu znajdziemy rozrysowaną instrukcję jak stworzyć sowę. Dzięki niej dziecko nie ma problemu z samodzielnym jej zrobienie.

Ciasto-pianka jest bardzo miękka i elastyczna, można jej w łatwy i szybki sposób nadać każdy kształt.

Moim zdaniem ciasto-pianka to pomysł na wspaniałą, czystą i pachnącą zabawę. Zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Pachnąca.
·      Nie brudzi.
·      Nie klei się do rąk, podłogi, dywanu.
·      Miękka i elastyczna.
·      Można rozdzielić ją ponownie na kolory.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

  

Serdecznie zapraszam na stronę leviatan oraz Scann.R - najlepszy magazyn branży Papier Biuro Szkoła Zabawki ich FB.

24 komentarze:

  1. cos dla mojej cóci ona takie uwielbia . My korzystamy z ciastoliny i jest podobna jak ta tyl że nie az tał gładko wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Izabela Bathke7 lutego 2017 13:07

    No super zabawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli cena jest tez fajna to pomysle o zakupie :) bo dovrze to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa musi byc dzieki takiej plastelinie

    OdpowiedzUsuń
  5. na umilenie czasu dziecku i zabawe. taka plastelina to fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja uwielbia ciastolinę tej jeszcze nie mieliśmy ale na pewno wypróbujemy przy najbliższej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sprzątania osobiście nie lubię sprzątania po takiej zabawie bo plastelina zawsze ląduje tam gdzie nie powinna a tu proszę - czyściutko, pachnąco i do tego kolory się nie mieszają - super

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna. My mamy ciastolinę. I moi uwielbiają się nią bawić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stanisław Marek

    Pierwszy raz widzę ciasto- piankę . Z wyglądu troszkę przypomina mi glinę . Ja również nie lubię zapachy plasteliny więc plusem jest dla mnie ładny zapach o którym piszesz . Fajnie ze masa do tworzenia o której piszesz nie klei się i nie brudzi . Wiadomo jakie tłuste ślady zostawiają zazwyczaj masy plastyczne a do tego p[o zabawie wszędzie jej pełno - Fajnie że ta łatwo schodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna, moim maluchom spodobałaby się. Syn uwielbia lepić w sumie byle co aby się bawić, a córeczce jak to maluchowi wszystko się podoba co jest miękkie i lepiące. Bardzo fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze tego nigdzie nie spotkałam, ale szukam dla siostrzeńca.

    OdpowiedzUsuń
  12. po opisie pomyślałem o czymś do jedzenia,fajna zabawa dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem za bardzo jeszcze o co chodzi z ta ciasto pianka, ale juz mi się podoba. Super

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa plastelina, pierwotnie jak spojrzałem na zdjęcie pomyślałem, że to ciastko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa forma ciasto-pianka :) Przyniesie dużo radości dziecku gdy coś stworzy i postawi jako ozdobę w swoim pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale śliczna jest ta pianko-ciasto, ciasto-pianka :))0

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje córki uwielbiają takie cudeńka a takiej ciasto pianki jeszcze nie miały . Ciekawy kolor troszkę przypominający glinę. Sówka wyszła wam świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też nie lubię zapachu plasteliny, więc i ode mnie duzy plus ze pachnie. A Twoja córa ma talent pięknie polepiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kreatywne rozwijające pamięć i wyobraznie

    OdpowiedzUsuń