czwartek, 19 stycznia 2017

Wydawnictwo Papilon Książka pt.: "Cała Polska czyta dzieciom. Bajka o tym, jak błędny rycerz nie uratował królewny” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Cała Polska czyta dzieciom. Bajka o tym, jak błędny rycerz nie uratował królewny”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Papilon.





Genialna bajka, zupełnie inna niż wszystkie mi znane. Zazwyczaj rycerz ratuje księżniczkę, smok zjada wszystkich (a przynajmniej próbuje), a księżniczki czekają na swych wybawców. Tu wszelkie stereotypy zostały podważone, rycerz wcale nie jest dzielny i odważny, a smok miły i przyjazny.

W książce znajdziemy chochlika drukarskiego, który, zjada litery, zmienia ich kolejność, a w efekcie znaczenie słów. Gdy czyta dorosły możemy w raz z dzieckiem zabawić się by zgadywało, w którym momencie słowo jest inne niż powinno.

Okładka twarda, solidna, strony dość grube, śliskie, co sprawia, że książka posłuży długo, nawet tym mniej delikatnym dzieciom.

Ilustracje ładne, ciekawe, przyciągające wzrok.

Pomysł na książkę genialny, oby więcej takich niestandardowych. Zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Inna niż wszystkie.
·      Ciekawa.
·      Pouczająca.
·      Twarda, solidna okładka i dość grube, śliskie strony.
·      Ładne ilustracje.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Papilon.


Książkę pt.: „Cała Polska czyta dzieciom. Bajka o tym, jak błędny rycerz nie uratował królewny” znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. oj już tytuł sugeruję że będzie to inna bajka niz wszystkie i mi się to podoba bo reszta jest strasznie przewidywalna w zasadzie zmieniaja sie bohaterzy itp

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że ciekawa książeczka a jeśli inna niż wszystkie to tym bardziej godna przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  3. książeczka widać solidna, twarda okładka, ilustracje ładne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się umieszczenie chochlika w książce.Przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obłędna :) a ten obrazki :) fajne pobudzają wyobraźnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała Polska czyta dzieciom,książka zaciekawiła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna książeczka. Inna niż wszystkie. Wesoła. Niestandardowa. Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. dość nietypowa i przez to ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Tytuł bardzo ciekawy,musi być świetna bo inna....

    OdpowiedzUsuń
  10. Na książki zawsze jestem na tak. Prezentowana bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Izabela Bathke1 lutego 2017 15:04

    Genialna

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój syn by oszalał jakby ją zobaczył. Wydaje się idealna dla mojego buntownika, trwała, solidna, pięknie zilustrowana i ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  13. Stanisław Marek

    Książka można powiedzieć inna niż wszystkie bo zazwyczaj królewna jest ratowana hihih Ciekawa książeczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Super książeczka która zacheca do przeczytania już samym swoim tutulem

    OdpowiedzUsuń