środa, 11 stycznia 2017

Siedmioróg - Klub Przyjaciół Książek Książeczka pt.: "Sto bajek” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Sto bajek”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Siedmioróg.







W książce znajdziemy zbiór prawie 150 wierszy Jana Brzechwy. Osobiście uważam, że takie zbiory są idealne, ponieważ nie mamy kilkunastu książek, które zajmują wiele miejsca, a wszystko w jednej.


Ilustracje w książce są piękne, kolorowe, przyciągające wzrok i zachęcające do poznania treści.

Oprawa twarda, solidna, zdecydowanie sprawi, że książka posłuży długi czas.


Wiersze Jana Brzechwy są lekturą do klasy IV, ale nie tylko dla takich dzieci polecam. Warto już maluchowi poczytać te piękne wiersze J.



Zalety:
·      Zbiór prawie 150 wierszy.
·      Piękne ilustracje.
·      Twarda okładka.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Siedmiogród oraz na FB.


Książkę pt.: „Sto bajek” znajdziecie TU

22 komentarze:

  1. Fajna książka, aczkolwiek zastanawia mnie fakt dlaczego autor zbioru wierszy Jana Brzechwy nazwał książkę 100 bajek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo kochamy takie książki ... zapowiada się bardzo ciekawie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo bajek w jednej książce super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko w jednej książeczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. supeeerr :)) lubię Brzechwę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tego samego zdania, że lepiej mieć jedną książkę -zbór bajek - niż pojedyncze bajki, które giną nie wyjaśnionych okolicznościach. Bardzo fajne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna i naprawdę zbiór wierszy w jednej książce to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ilustracje. Mój synek uwielbia wierszyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zbiory wierszy w jednej książeczce,piękne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowe ilustracje,Jan Brzechwa powiew dzieciństwa,świetna sprawa.Uwielbiamy czytać wieczorami i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna książka, kolorowe ilustracje. Świetna książka z wierszami dla dzieci. I już młodszym można poczytać dzieciom. Zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. bajek nigdy za wiele, bardzo lubie je kolekcjonować moje dzieci chętnie słuchają i uwielbiają oglądać

    OdpowiedzUsuń
  13. Stanisław Marek

    Swietna propozycja ... Ks8iążka wszystko w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiersze Brzechwy dzieci powinny czytać nie tylko w szkole,dobra propozycja

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam bajki tego autora ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:51

    Będzie co czytać

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak duży zbiór wierszy chyba jeszcze nie spotkałam, więc chętnie sobie zapisze gdzie szukać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem maniaczką wszelkich książek dlatego ta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń