wtorek, 24 stycznia 2017

Germaniac Magdalena Pałys Tęczowa Seria – Część 3 do nauki j. niemieckiego - OPINIA

Zapraszam na opinię o Tęczowej Serii – Część 3 do nauki j. niemieckiego, jaką otrzymałam od strony Germaniac Magdalena Pałys.





W części 3 znajdziemy liczby od 20 do 100, owoce i warzywa oraz jedzenie i picie.

Część trzecia jest już dla dzieci, które pierwszy kontakt z językiem niemieckim mają za sobą. Podzielona na trzy części, a każda z nich w innym kolorze. Na początku każdej słówka, których trzeba się nauczyć, to zdecydowanie zaleta – można z nich korzystać podczas wypełniania zadań, nauki na pamięć, nie trzeba szukać, wypisywać.

Zadania są trochę trudniejsze niż w poprzednich częściach, zawierają więcej słówek, ale nadal ciekawe, zachęcające do wypełniania.

Książeczka jest kolorowa, a co za tym idzie ciekawsza, bardziej zachęcająca do nauki.

Tak jak poprzednie części, tak i ta moim zdaniem jest idealna do nauki języka niemieckiego przez dziecko. Poleca.


Zalety:
·      Ciekawe, nie za trudne zadania.
·      Podział na trzy działy.
·      Na początku każdego działu słówka.
·      Kolorowa.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Germaniac Magdalena Pałys oraz na FB.


Tęczową Serię – Część 3 do nauki j. niemieckiego znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Kolejna fajna część. Brawo za pomysł. Może i ja przekonałbym się do języka niemieckiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) książeczka ok ale ja powiem jak Ewelina tylko nie niemiecki mam lekka awersję po liceum choc nie powiem wina programy nie nauczycielki :) ale nie wykluczam że go nie polubie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęczowa seria mnie bardzo przypadła do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna seria, kolorowa i fajnie się z niej uczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna i kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rozwiązanie ... super ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Książeczka zapewne ciekawa i bardzo pomysłowa,nam przydałaby się ale z nauką j.angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna książeczka, i ciekawa bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna książeczka :)) zwłaszcza, że niektórym nauka idzie bardzo szybko innym mozolniej, ale z taką książeczką na pewno łatwiej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowa i ciekawa przez co nauka języka obcego przychodzi łatwiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie takie serie do nauki podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubiłam w szkole niemieckiego :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się bardzo ciekawa, taka kolorowa, a że ma więcej słówek i jest trudniejsza to dobrze bo coraz więcej dziecko się nauczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stanisław Marek

    Podoba mi się najbardziej to ,że książeczka zawiera nie za trudne zadania przez co dziecko się nie zniechęci

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna i kolorowa książeczka , która zamieni naukę w zabawę - jak dla mnie super

    OdpowiedzUsuń