niedziela, 27 listopada 2016

Wesole_buciki Kapcie profilaktyczne DANIEL - OPINIA

Zapraszam na opinię o kapciach profilaktycznych DANIEL, jakie otrzymałam od sklepu Wesole_buciki.







Na stronie sklepu (link na dole opinii) znajdziecie wypisane zalety bucików nie będę ich kopiować, bo jak już wiecie uważam, że to bez sensu, każdy może sobie wejść i tam przeczytać.

Buciki są bardzo wygodne, nie uwierają dziecka, nie spadają z nóżki, nie powodują jej pocenia się. Doskonale nadają się po domu i do przedszkola, czyli wszędzie tam, gdzie dzieci są bardzo aktywne.

Są usztywniane w miejscu pięty oraz mięciutkie na pozostałej powierzchni. Sprawia to, że są wygodne, dostosowują się do stopy dziecka, a jednocześnie nie zniekształcają się, czyli cały czas utrzymują stopę dziecka w prawidłowym ułożeniu.

Wizualnie, no cóż wiecie, że ja nie umiem ściemniać, mi się nie podobają, ale synowi i owszem. Ja natomiast uważam, że po pierwsze nie ja w nich chodzę, a po drugie, mają tyle zalet, że ich wygląd idzie „przeżyć” J.

Młody buciki zabrał do przedszkola i tam były solidnie testowane. Nie wiem jak wasze dzieci, ale Ksawula strasznie niszczy buciki w przedszkolu, biega na kolanach, skacze, szura zamiast podnosić nogo, co się zazwyczaj kończy przetartymi czubkami, niedziałającymi rzepami lub pękniętą podeszwą. Puki, co (czyli po około miesiącu) buciki są całe, a to za sprawą tego, że są szyte w wielu miejscach, posiadają odkryte paluszki, a podeszwę można dowoli wyginać (jest jakby gumowa) i nie pęka.

Kolejną zaletę, jaką zauważyłam przez przypadek (wybierając rozmiar źle spojrzałam na długość wkładki) jest fakt, że bez problemu można kupić buciki w większym rozmiarze. Dzięki temu, że są zapinane na 3 rzepy nóżka stabilnie trzyma się na miejscu, dziecku jest wygodnie, nie potyka się, nie gubi bucików.

Buciki można prać w pralce i nic się z nimi nie dzieje, prane 3 razy program do obuwia. Jestem osobą, co rzadko pierze, czyści buty ręcznie, tak, więc dla mnie jest to dość ważne, by można je było prać w pralce.

Buciki są bardzo zdrowe dla dziecięcych nóżek, do tego wygodne i solidne. Moim zdaniem warto w nie zainwestować i polecam.


Zalety:
·      Doskonale utrzymują stopę na swoim miejscu.
·      Wygodne.
·      Do domu i od przedszkola.
·      Solidne.
·      Można prać w pralce.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wesole_buciki oraz na FB.




Kapcie profilaktyczne DANIEL znajdziecie TU

27 komentarzy:

  1. fajne u mnie buty tez ręcznie bo pralka nie ma programu a szkada ułatwiło by zycue

    OdpowiedzUsuń
  2. No coz sa takie sobie z wygladu waze ze syn chce chodzic i jemu sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie się prezentuja, najważniejsze że wygodne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie są takie złe a skoro młodemu się podobają i są wygodne to czegoż chcieć więcej od butów

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd to nie wszystko wazne ze mu wygodne

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają. Ładna kolorystyka. Fajnie, ze w pralce można prac. Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buciki i jako kapcie,na cieplejsze dni,do przedszkola są solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba też musimy takie małemu kupić. Wiele dobrego słyszałam już o nich

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne, wygodne ... więc czego chcieć więcej ? super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądają :-) i do tego są dobre gatunkowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. firma mi znana, też jakoś nie urzekły mnie wyglądem za to ich zdrowotnością, czyli wkładką , sztywną kostką, jak dl amnie bardzo fajne są pod tym względem

    OdpowiedzUsuń
  13. stonowana kolorystyka i wygoda na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne, produkowane w Polsce i co najważniejsze są "zdrowotne".

    OdpowiedzUsuń
  15. My zdecydowanie polecamy buty Bartek które nam się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  16. A może byłabyś w stanie znaleźć jakieś opinie lub przetestować takie buty https://butymodne.pl/dla-dzieci-ren-but-c25952.p18.html ? Nie ukrywam, że od jakiegoś czasu sprawdzam zdania innych rodziców, ale na ten moment nic konkretnego nie mogę znaleźć, a bardzo takie buty mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. u nas głównie bartki były kupowane - też nie tanie i skórzane, na szczęście nie mieliśmy większych problemów z nóżkami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty kompletnie nie nadają się dla dzieci uczących się chodzić. Podeszwa jest sztywna i dziecko chodzi w nich jak w metalowej obręczy. Beznadziejne

    OdpowiedzUsuń