środa, 23 listopada 2016

Siedmioróg - Klub Przyjaciół Książek Książeczka pt.: "Biedronka Fionka. Marzenie mrówki Podkówki" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Biedronka Fionka. Marzenie mrówki Podkówki”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Siedmiogród.




Bajeczka o małej biedroneczce, pozytywnym przesłaniem i odwołaniem do dobrych emocji. Bajka, którą warto przeczytać dziecku, pokazując za jej pomocą ważne wartości.

Mrówka marzy o lataniu, próbuje to osiągnąć na wiele sposobów, lecz z marnymi skutkiem. Gdy przy kolejnej próbie z opałów ratuje ją biedronka, przyjaciółki wpadają na pomysł, że w jej ramionach może poczuć jak się lata.

Historia ciekawa, wciągająca, tekst prosty, zrozumiały. Z zaciekawieniem słuchał jej mój czterolatek, a Amelka z chęcią przeczytała sam.

Ilustracje zajmują większą część strony. Są ładne, wielobarwne, przyciągające wzrok.

Moim zdaniem książeczkę warto podarować dziecku, jest ciekawa, z ładnymi ilustracjami i mądrym przekazem. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa historia.
·      Prosty, zrozumiały tekst.
·      Ładne ilustracje.
·      Mądry przekaz.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Siedmiogród oraz na FB Siedmioróg - Klub Przyjaciół Książek.


Książkę pt.: „Biedronka Fionka. Marzenie mrówki Podkówki” znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Synek uwielbia ksiazeczki a na biedronke ma juz bzika

    OdpowiedzUsuń
  2. oj córcia lubi biedroneczki więc pewnie by ja zachwyciła książeczka choc ostatnio woli ciastoline od ksiązeczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa książka dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  4. książeczki z przekazem czy morałem są bardzo fajne, lubię takie czytać dzieciakom

    OdpowiedzUsuń
  5. taka historia na miły początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna tematyka. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre emocje,pozytywna przesłanie pozytywne.Swoją drogą moja córcia jest właśnie w grupie biedronek w przedszkolu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieci uwielbiają ciekawe historie i słuchają z zaciekawieniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I wielkie ilustracje super 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe ilustracje, które zachęcą dziecko do przeglądania książki i czytania

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna i jakie ładne ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa propozycja jak dla mnie i dla mojego synka:)

    OdpowiedzUsuń