środa, 2 listopada 2016

312 Handmade Soy Candles Świeczka aromaterapeutyczna Lawenda - OPINIA

Zapraszam na opinię o Świeczce aromaterapeutycznej Lawenda, jaką otrzymałam od 312 Handmade Soy Candles.





Ponieważ ja już tą świeczkę testowałam, oddałam ją do testów mamie (opinię znajdziecie TU) i dziś chciałabym Wam ją pokazać jej oczami.


Pierwsze, co mamę bardzo zaciekawiło i chciała sprawdzić to fakt, że świeczkę można używać, jako olejek do ciała. Dość sceptycznie do tego podeszła, bała się uczulenia, poparzenia skóry, jednak nic takiego się nie stało. Po około 5 użyciach zauważyła, że jej skóra jest doskonale nawilżona, miękka i delikatna, co jej bardzo się spodobało.

Kolejne testy odbyły się standardowo, czyli została zapalona i postawiona w pokoju, w którym mama przebywała. Zapach dość szybko rozniósł się po mieszkaniu (pokój z kuchnią), wypełnił go, ale nie stał się przeszkadzający, duszący.

Świeczka ma mieć właściwości „wycisza, łagodzi stres, relaksuje. Oczyszcza i tonizuje powietrze”, mama zdecydowanie się z tym zgadza. Bardzo lubi zapalać ją po ciężkim dniu, nie ma później problemów z zaśnięciem.

Kolejnym plusem dla mamy jest wydajność świeczki. Używa jej zarówno do ciała jak i do palenia i zostało jej jeszcze dość spora ilość.

Mama bardzo zadowolona z możliwości poznania świeczki i tak jak ja zdecydowanie ją poleca.


Zalety:
·      Można używać, jako olejek do ciała.
·      Przyjemny, lawendowy zapach.
·      Wycisza, relaksuje, uspokaja.
·      Starcza na długo.


Wady:
Brak


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę 312 Handmade Soy Candles oraz na FB.


Świeczkę aromaterapeutyczną Lawenda znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Bardzo lubię zapach lawendy i działa na mnie uspokajająco ;)dużo właściwości ma ta świeczka , w jaki sposób używa jej się do ciała ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bierze się na palce jak trochę przestygnie ale jeszcze wosk jest ciepły :)

      Usuń
  2. świeczkę łagodzącą stres to powinna cała sala w pracy miec zapalona :) fajny relaks

    OdpowiedzUsuń
  3. Wycisza ,relaksuje i uspokaja -do pokoju dziecięcego jak znalazł :) ale tak na poważne to fajny produkt ! zdrowszy i lepszy niż tabletki.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie swiece i ich klimat ajezeli i u mamy zdala egzanim to musi byc dobra ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rozwiązanie, że świeczkę można używać jako olejek :)) i ta lawenda :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazywałaś nam już świeczki do masażu to kolejna fajna będzie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa ta świeczka, kiedyś już Aniu o niej pisałaś chyba

    OdpowiedzUsuń
  8. na dłoń jak troszkę ostygnie ale jeszcze jest ciepły

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam każdy rodzaj świeczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świeczki zapachowe, ale akurat lawenda nie jest moją ulubiona wonią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A to Ci dopiero rozwiązanie .... czego to ludzie nie wymyśla ...

    OdpowiedzUsuń
  12. czyli drugie testowanie i też dobrze wyszło

    OdpowiedzUsuń
  13. świece wspaniałe sa nie dosyć że dają cudną atmosfere to do tego wspaniały zapach

    OdpowiedzUsuń
  14. olejek jako świeczka hmmm ciekawe, musze kiedyś spróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. o super mam zamiar wypróbować taką właśnie do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeczki są cudowne. Ich woń roztaczająca się. Tej nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń