środa, 26 października 2016

Sklep Fanex Sos słodkie chili - OPINIA

Zapraszam na opinię o sosie słodkie chili, jaki otrzymałam od firmy Fanex.


Sos zamknięty jest w plastikowej butelce z wąskim zakończeniem. Jest bardzo wygodna w użyciu, a dzięki takiemu zakończeniu sosu się nie wylewa za dużo.

Konsystencję ma dość gęstą, nie rozlewa się po kanapce, talerzu czy mięsie.

Smak ma słodko ostry, bardzo dobry. Za chili nie przepadam, ale ta wersja zdecydowanie przypadła mi do gustu.

Doskonale pasuje do wszelkich smażonych i grillowanych mięs, a także do kanapek z wędliną czy kiełbasy.

Dla mnie pycha i zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Smaczny.
·      Wygodne opakowanie.
·      Dość gęsty.
·      Pasuje do mięsa, wędliny, kiełbasy robionych na różne sposoby.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę fanex oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. Mniam fajny pomyśł ost mi się przejadł czosnkowy sos czas na zmiane smaku a chili no cóż kojazy mi się z czyms ostrym a ja wole łagodne lub średnio ostre :P trzeba spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim chłopakom pewno by smakował

    OdpowiedzUsuń
  3. Chili w wersji słodkiej ja się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Za chili nie przepadam, aczkolwiek na słodko chętnie spróbuje bo nie jadlam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem podziękuję :) nie przepadam za ostrymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos mi sie wydaje ze dla mnie bylby za ostry ale kupki smakowe męża byłyby zadowolone

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię chili ale nie mogę za często jej jeść

    OdpowiedzUsuń
  8. za ostrymi za bardzo nieprzepadam ale wydaje się kuszący ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno przypadłby mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj nieprzepadam za takimi sosami chili oc to ostre mi sie zdaje ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Chilii to i dla mnie za ostre :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię ostrych sosów słodkie chili może nie jest takie złe.

    OdpowiedzUsuń
  13. ostrych nie bardzo lubie aczkolwiek warto ocenic smak jaki w rzeczywistosci jest

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie chili...jeżeli nie wypali mi buzi to chętnie posmakuję sosu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Fanex i nic tego nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chilli to nie moje smaki, raczej bym sie nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię ostrych potraw, ale słodkie chilii znam i to takie przełamanie słodyczy i ostrości jest według mnie super

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie spróbowałabym, uwielbiam takie sosy :)

    OdpowiedzUsuń