wtorek, 9 sierpnia 2016

Wydawnictwo Kaktus Kolorowanka pt.:"Milion psów” - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolorowance pt.: „Milion psów”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kaktus.





Kolorowanka przeznaczona jest dla dorosłych, ale według mnie zarówno osoba dorosła jak i dziecko znajdą w niej coś dla siebie. Tym razem testowałam razem z Amelką i taki powrót do dzieciństwa jest bardzo fajny. Chwile podczas malowania naprawdę wyciszają, uspakajają, można wyładować całą złą energię nagromadzoną przez cały dzień\tydzień J.

Znajdziemy w niej dość dużą ilość stron. Na każdej z nich pieski w różnych sytuacjach, miejscach, z różnymi minami.

Strony są dość grube, co sprawia, że można używać także długopisów kolorowych czy flamastrów.

Obie z Amelką uważamy, że jest bardzo ciekawa. Polecamy.


Zalety:
·      Dużo stron.
·      I dla dziecka i dla dorosłego.
·      Pieski w różnych miejscach, sytuacjach z różnymi minkami.





Wady:
BRAK




Moja ocena 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Kaktus oraz na FB.

22 komentarze:

  1. Ojaaa rewelka :D ja też chcę ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale faja I co najlepsze dla nas starszakow :-).Dla mojej Wiktorii też bylaby super.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba sobie sprezentuje jakos mi się ost malowac zachciewa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak malowanie uspokaja to jestem skłonny pomalować

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie przepadałam za kolorowaniem i mimo,że książeczka jest fajna, nie wiem, czy się przekonam

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorowanek nie lubię zostawię to dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem psiara wiec taki relaxik byłby dla mnie fajny

    OdpowiedzUsuń
  8. Stanisław Marek

    Bardzo fajna zarówno dla dzieci jak i dorosłych . dla miłośników kolorowania

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna książeczka i te milion psów do pokolorowania, sama bym pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi sie podoba ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowanka na odstresowanie się może być dobrym patentem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa kolorowanka :) no i ja uwielbiam pieski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Też bym chętnie pokolorowala :-)
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna , dużo do pokolorowania. Coś dla dorosłego i dziecka

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam i nigdy z tego nie wyrosnę! :)
    Świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla zabicia nudy mogłabym pokolorować pieski.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  17. sama chętnie skusiłabym sie na taki relaks. Kolorowanie bardzo mnie wycisza a samodzielne tworzenie dzieł pobudza do działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ją i jest rewelacyjna 😊 Moja córka jest tą kolorowanka zachwycona😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ją i jest rewelacyjna 😊 Moja córka jest tą kolorowanka zachwycona😉

    OdpowiedzUsuń