środa, 17 sierpnia 2016

Sklep Odzieżowy "U Bożki'' Letnia sukienka dla dziewczynki - OPINIA

Zapraszam na opinię o letniej sukience dla dziewczynki, jaką otrzymałam od Sklepu Odzieżowego "U Bożki''.









Sukienka jest śliczna. Doskonale pasuje zarówno, na co dzień jak i na „wielkie wyjścia” np. rodzinne spotkania, niedzielne spacery itp.

Góra sukienki to śliczna koronka z kwiatuszkami, a pod nią cieniutka haleczka dobrana kolorystycznie. Dół to materiał w kolorze dżinsu. Całość pasuje do siebie idealnie, tworząc ciekawą całość.


Materiał jest dobrej, jakości, nie mechaci się, koronka nie strzępi, nic nie pruje. Śmiało można prać w pralce.

Jest wygodna. Można w niej biegać, skakać, nigdzie nie uciska, nie podciąga się do góry, nie krępuje ruchów.

Amelka wygląda w niej bardzo ładnie (wiem skromna jestem, ale mi naprawdę się w niej bardzo podoba J).



Moim zdaniem jest śliczna, wygodna i z solidnych materiałów. Polecam.



Zalety:
·      Śliczna.
·      Na co dzień i na wyjście.
·      Nie mechaci się.
·      Nie krępuje ruchów.
·      Można prać w pralce.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Sklep Odzieżowy "U Bożki''.

23 komentarze:

  1. Aniu to nie skromność, to prawda :) Amelka wygląda ślicznie, a sukienka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna w pierwszej chwili myslałm że pomyłka piszesz że sukienka a ja myslałam bluzka+spódniczka widze :) super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale śliczna ... świetne połączenie kolorków ... i córcia wygląda w niej obłędnie ... nawet balerinki ma pod kolor hihih :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amelka bardzo ślicznie i elegancko w niej wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanisław Marek

    Bardzo ładna a do tego elegancka

    OdpowiedzUsuń
  6. super ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka w fajnych kolorkach.Świetnie leży na Amelce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladna i elegancka sukienka
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka i córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna sukienka dla dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się w niej koronka superowa sukienka.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja I bombowe polaczenie kolorow.swietnie wyglada :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wygląda, na pierwszy rzut oka to bluzeczka i spódniczka z jeansu, super

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna sukieneczka i sliczna modelka. Bardzo ladnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, bardzo mi się podoba, bardzoo lubię takie zestawienie kolorów, w dodatku koronki. Córeczka wygląda cudownie w niej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Całośc bardzo ładnie się prezentuje, potwierdzam córka wygląda uroczo

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna sukienka, choć powiem szczerze, że najpierw jak spojrzałam na zdjęcie to myślałam że to bluzka i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziewczęca, idealna dla małej modnisi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna. Podobna mamy tylko rozmiarowo dużo mniejsza. :) śliczna kolorystycznie, taka letnia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajna i bardzo dziewczęca 😊

    W.klewek

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajna i bardzo dziewczęca 😊

    W.klewek

    OdpowiedzUsuń