czwartek, 18 sierpnia 2016

FARO POŚCIEL KPL. MONSTER HIGH 023 160X200+70X80 BAW. - OPINIA

Zapraszam na opinię o pościeli komplet MONSTER HIGH 023 160X200+70X80, jaką otrzymałam od FARO.







W komplecie znajdziemy poszewkę na poszwę oraz poduszkę. Wykonana jest z najwyższej, jakości antyalergicznej i niepodrażniającej skóry, 100% bawełny. Moim zdaniem najlepsza dla dziecka. Córka spała pod nią w bardzo upalne dni i nie było problemów z nieprzepuszczanym powietrzem, (gdy śpi pod niektórymi poszwami w bardzo upalne noce budzi się cała spocona z poszwą przyklejoną do skóry).

Ma bardzo ładne, dość intensywne kolory, które nie blakną nawet po kilku praniach (prałam 6 razy a biorąc pod uwagę częstość prania pościeli to dużo, bo przynajmniej ja nie zmieniam, co drugi dzień). Po praniu jest trochę pomięta, wymaga wyprasowania, jednak tak jest przy każdej bawełnianej pościeli bez jakiś dodatków tak, więc nie uważam by było to wadą.

Kolejną zaletą jest zamek błyskawiczny, który jest zarówno w poszwie na kołdrę, jak i w poszewce na poduszkę. Dla mnie to zdecydowane ułatwienie jej zakładania oraz ściągania.

 Wizualnie zachwyciła Amelkę, która jak dość duża grupa dziewczynek w jej wieku bardzo lubi „straszydła” z MONSTER HIGH.


Amelka jest nią zachwycona, uwielbia pod nią spać i chwalić się koleżanką. Ja uważam, że jest bardzo dobrej, jakości. Obie z przyjemnością polecamy J.


Zalety:
·      100% bawełniana.
·      Zasuwana na zamki.
·      Kolory nie bledną.
·      Śliczna.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę FARO oraz na FB.

POŚCIEL KPL. MONSTER HIGH 023 160X200+70X80 BAW. znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Wygląda fajnie tylko ja nie wiem co ta młodzież i nawet mniejsze dziewczynki widza w tych "straszydłach" fajnego :) chyba wole klasyczną barbie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiem tym bardziej, że moja tego nie ogląda bo nie pozwalam ale na gadżety się zgadzam :)

      Usuń
  2. Moja córeczka nie lubi tych straszydel ale inny wzór bym chętnie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pościel to tylko na zamek, w guziki wplątują mi się włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmiczna posciel z dziewczynami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanisław Marek

    Mega pościel

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pościel . Faro ma super ofertę

    OdpowiedzUsuń
  7. super pościel dla małych fanek Monster

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyw mi sie nie podobaale plus za zamki w poszwach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna.
    ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie extra Monster High wciąż na topie.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna pościel, choć jak dla mnie wybrała bym inny wzór, nie podobają mi się te straszydla. A pościele chyba teraz wszędzie robią z zamkiem błyskawicznym

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna posciel. I bardzo dobra gatunkowo. Faro ma doskonale produkty godne polecenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Za tym wzorem nie przepadam. Również nie wiem co dziewczyny widza fajnego w tych straszydlach. Kolory ladne żywe.
    Lubie pościel na zamki.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy weszła taka moda na te "trupie" laleczki powiedziałem żonie że córce takowej lalki nie kupimy, ale w miarę upływu czasu polubiłem te laleczki za oryginalność, chyba się do nich przyzwyczaiłem. Pościel mimo tej czaszki wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  15. bommbastyczne :) ale by się Irmince podobała :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mojej starszej bratanicy co w Amelki wieku jest byłaby idealna :) Super,że dziewczynki mogą dostać z ulubionymi lalkami Monster High :)100% bawełna i po praniu kolory wciąż żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zestaw idealna kompozycja z prześcieradłem :) super jak córa podrosnie może i my zakupimy

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wzór dla dziewczyny 😊

    W.klewek

    OdpowiedzUsuń