niedziela, 3 lipca 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: ”Gdzie jest Dory? Kocham ten film” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Gdzie jest Dory? Kocham ten film”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.





Dalsze przygodny przyjaciół poznanych w bajce „Gdzie jest Nemo”. Dora przypomina sobie, że ma rodzinę, którą pragnie odnaleźć. Wraz z Nemo i Marlin wyruszają w drogę pełną niespodzianek i przygód.

Historia ciekawa, pisana prostym, zrozumiałym tekstem.

Ilustrację piękne, kolorowe, przyciągające wzrok.

Okładka twarda, solidna, posłuży dziecku długi czas.

Moim zdaniem to książka ciekawa, warta zakupu. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa historia.
·      Prosty, zrozumiały tekst.
·      Piękne ilustracje.
·      Twarda okładka.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na FB Galaktyka Czytelnika.


Książkę pt.: „Gdzie jest Dory? Kocham ten film” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. super :) uwilbiam tą bajeczkę dalsza cześć to super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka cudna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudna śliczne kolorowe ilustracje aż chce mi się ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Tosia uwielbia Nemo i zwariowana Dori :-) a tu taka fajna książka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje córki mają tą książkę i są nią zachwycone . Od nas największy plus za twardą okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nemo i Dori to bajki wyśmienite dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ilustracje i jaka ciekawa treść dla dzieci.Lepiej sięgnąć po książkę niż tylko oglądać w kinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja.córcia chce iść do kina na tą baje.Zapewne musii być super.Zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy takie książeczki ... i zbieramy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam z moją Agatką na filmie w kinie, jest super :) więc książeczka też jest na pewno super :) jest bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super książeczka, uwielbiamy Dory i jej klopoty z pamięcią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowa
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  13. książka zaskarbi sobie wielu małych czytelników

    OdpowiedzUsuń
  14. Stanisław Marek

    Świetna jest ta książka i bardzo fajnie że ma twardą okładkę

    OdpowiedzUsuń