czwartek, 7 lipca 2016

Titu Handmade Skrzyneczka - OPINIA

Zapraszam na opinie o skrzyneczce, jaką otrzymałam od Titu Handmade.





Pojemnik jest drewniany, z dość grubej płyty, co sprawia, że jest solidny. Używany do przenoszenia rzeczy różnej wagi, a także do sadzania pupy przez dzieci czy stawania, gdy do czegoś nie sięgały. Bez problemu wytrzymała wszystko bez najmniejszego zniszczenia.

Jego wymiary to 30x20x17, wystarczające na przechowywanie wszystkiego tego, co nie ma swojego miejsca J.

Kolejną zaletą dla mnie jest fakt, że nie jest ciężka oraz posiada otwory, w które można włożyć dłoń i wygodnie ją przenieść.

Jestem z niej bardzo zadowolona i polecam.



Zalety:
·      Solidna. 
·      Średnie wymiary.
·      Uchwyty.
·      Wielozadaniowa.





Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Titu Handmade.

19 komentarzy:

  1. Ja lubię takie cuda,idealne na drobiazgi,biżuterię,nawet na jakieś ziółka ):

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie skrzyneczki mam jedna i żałuje że nie mam gdzie trzymac inncy pói co nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ślicznie wygląda. Widać że solidna robota.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna skrzyneczka na różne drobiozgi

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutka ... idealna na szpargały i zapewne przydatna ... super

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielozadaniowa skrzyneczka :-) :-) fajniusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydalaby mi się taka. Super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie i u mnie w domu znalazłaby wiele zastosowań.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa :) zwłaszcza,że jest wielofunkcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna jest ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka skrzyneczka zawsze znajdzie miejsce w domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stanisław Marek

    Świetny gadżet ,,,taka skrzyneczka co dostała drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń