poniedziałek, 25 lipca 2016

Stella Foremki na muffiny - OPINIA

Zapraszam na opinię o foremkach na muffiny, jakie otrzymałam od firmy Stella.



Do testów otrzymałam:
1.  Foremki na muffiny kolorowe 45szt. Box
2.  Foremki na muffiny 40szt. Box
3.  Foremki na muffiny 30 szt.


Moim zdaniem najlepsze są kolorowe, mają najgrubszy papier i można wlać więcej ciasta. Najsłabiej wypadły białe, ponieważ gdy wlejemy więcej niż pełną łyżkę ciasta, foremka pod wpływem ciężkości traci swoje kształty, a ciasto wypływa. Nie mniej mnie osobiście wersja małych muffinek odpowiada.















Jeśli foremkę nasmarujemy delikatnie masłem muffinki wyciąga się bez najmniejszego problemu, nie przywierają do nich.

Są jednorazowego użytku, co dla mnie jest zaletą. Może jestem okropna, ale wolę zrobić, wyrzucić niż siedzieć i myć tym bardziej, że u mnie nie robi się 5 sztuk tylko od razu 50 J.

Wizualnie są ciekawe. Wersja z pingwinami z Madagaskaru doskonale zdaje egzamin dla dzieci, kolorowe bardzo ładnie się prezentują, można podać gościom np. podczas rodzinnego spotkania, a białe kojarzą mi się z czymś standardowym, co nie znaczy, że nieciekawym.

Moim zdaniem są dobre i polecam.



Zalety:
·      Foremki na muffiny kolorowe 45szt. Box i Foremki na muffiny 40szt. Box dość solidne.
·      Jeśli delikatnie posmarujemy masłem ciasto nie przywiera.
·      Ładne wizualnie.




Wady:
Niedużą wadą jest fakt, że białe foremki są dość „giętkie” i zdają egzamin tylko do malutkich muffinek.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Stella oraz na FB.

Foremki na muffiny kolorowe 45szt. Box znajdziecie TU.
Foremki na muffiny 40szt. Box znajdziecie TU.

Foremki na muffiny 30 szt. znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Mniam narobiłaś smaka :) muszę kiedys zrobic

    OdpowiedzUsuń
  2. My jednak jesteśmy zwolennikami silikonowych ... bądź te na tacy i w nie wkładać te papierowe ... wtedy się tak nie rozkraczają :) i mają ładny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kuchenne gadżety :) .Dorośli to dorośli ale za to dzieci ...Dzieciom takie kolorowe pudełeczka do babeczek dają wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowe są fajniejsze zwłaszcza dla dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
  5. Te w pingwiny są fajne, hmm może pomyślę o mufinkach na urodziny synka.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam muffinki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczestuj :-)
    Wyglądają apetycznie a re kolorowe na kinder bal :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie piekę za to mufinki bardzo lubię jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mufinki wyglądają bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i teraz musze zrobić muffinki. Dawno nie robilam tylko musze kupić foremki. Tez wolę kolorowe niz biale.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  11. Wersja z pingwinami z Madagaskaru jest bardzo fajna, ale i pozostałe ciekawie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  12. to już wiem, by nie kupować białych, lecz kolorowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorowe najlepsze z chęcią kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wstyd sue przyznać ale nigdy nie robiłam mufinek,swoją drogą fajne foremki.A zdjęcia wyglądają smakowicie.,

    OdpowiedzUsuń
  15. Wstyd sue przyznać ale nigdy nie robiłam mufinek,swoją drogą fajne foremki.A zdjęcia wyglądają smakowicie.,

    OdpowiedzUsuń
  16. Stanisław Marek

    Bardzo fajne są te w pingwiny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. często robię muffinki więc byłyby w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń