piątek, 8 lipca 2016

Stek-Rol Sp. z o.o. Filet śledziowy w oleju roślinnym - OPINIA

Zapraszam na opinię o filetach śledziowych w oleju roślinnym, jakie otrzymałam od firmy Stek-Rol Sp. z o.o.




W opakowaniu znajdziemy dużego, podwójnego fileta w oleju. Dla mnie porcja idealna na jeden raz.

Śledzie kocham pod każdą postacią, więc i te dla mnie są rewelacyjne, nie za słone.

Według mnie są idealne na śniadanie czy kolację J. Polecam.




Zalety:
·      Porcja idealna na jeden raz.
·      Nie za słone.
·      Pyszne J.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Ja niestety nie przepadam za śledziami w oleju :) Wolę tę w sosie pomidorowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam uwielbiam śledzie w każdej postaci, ale zrobiłaś mi smaka tym wpisem. Muszę jutro jakieś kupić bo nie wiem czy dostane takie. Smacznego śledziowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię śledzi ;( ale dobrze ze Tobie smakowały :-) mojemu mężowi z pewnością też do gustu by przypadły

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię choc cieszę się że Tobie smakuja Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie lubię w oleju śledzi choć wiem,że wyroby ze Stek Rolu są bardzo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie przepadam za rybką w oleju wolę w pomidorach musztardzie itp ale nie mówię nie z małymi dodatkami i taka jadam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to zawsze smaka narobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. smaka robisz :P też uwielbiam śledzie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. śledzik w sam raz na jeden raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam iż w oleju nue lubię,a skusilabym sie na zasmakowanie może byłaby dobra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam iż w oleju nue lubię,a skusilabym sie na zasmakowanie może byłaby dobra.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja żebym za śledziem była to zaspecjalnie niejestem

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjadlabym chociaz wole w śmietanie ;-)
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie za słone, porcja w sam raz- to z pewnością skosztuję, bo tej firmy jeszcze nie miałem

    OdpowiedzUsuń
  16. Stanisław Marek

    Śledzie są pyszne

    OdpowiedzUsuń