wtorek, 5 lipca 2016

Animos OSY SMART MICROFIBER SYSTEM - OPINIA

Zapraszam na opinię o OSY SMART MICROFIBER SYSTEM, jakie otrzymałam od Animos.




Zapewne każdy z Was był w sytuacji, że zostawił sobie otwartą puszkę i nieproszony gość postanowił się z niej napić, kończąc życie w naszym napoju. Ja miałam takich mnóstwo i właśnie OSY SMART, zabezpiecza nas przed nieproszonymi gośćmi.

OSY SMART to zatyczki na puszki, sprawiające, że nic się do nich nie dostanie. Są łatwe w użyciu, wystarczy zaczepić na puszkę i gotowe.

Zatyczkę wystarczy umyć po użyciu i można używać wielokrotnie.

W opakowaniu znajdzie 6 sztuk.

Moim zdaniem to bardzo przydatny gadżet i polecam.



Zalety:
·      Zabezpieczają napoje w puszcze przed dostaniem się do środka m.in. owadów.
·      Łatwe w użyciu.
·      Wielokrotnego użytku.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Animos oraz na FB.

OSY SMART MICROFIBER SYSTEM znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Oj tak super pomysł :) nie tylko dla nieproszonych gości ale i ja np nie lubie gdy mi wietrzeja babelki no z fanty może to tez zabezpieczy przez ich utratą

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo jaki fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne :-) zwlaszcza że znana osoba zmarła bo wypiła napój w którym pływała osa, a ukąszenia okazało się śmiertelne

    OdpowiedzUsuń
  4. super gadżet - Pierwszy raz taki widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł na grilla (mężowi zawsze się jakaś utopi w piwie ;) )

    OdpowiedzUsuń
  6. super świetna rzecz bardzo ciekawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe, nie wiedziałam że takie rzeczy produkują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł :) ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzecz już widziałam na blogu Kasi i kolejne potwierdzenie,że zatyczki warto mieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stanisław Marek

    Ciekawy gadżet

    OdpowiedzUsuń