sobota, 18 czerwca 2016

Wydawnictwo Kaktus Książka pt.: „Modowy szkicownik” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Modowy szkicownik”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kaktus.



Modowy szkicownik to książka zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci bardzo lubiących rysowanie, malowanie itp. jak moja Amelka. Książka ją zachwyciła, wciągnęła na wiele godzin pozwalając tworzyć własne kreacje, ćwiczyć rysowanie, doskonalić kolorowanie, wypełnianie różnymi technikami.

W książce znajdziemy 128 stron podzielonych na 7 rozdziałów, a w nich rysunki do dokończenia, ozdobienia.




Małym minusem jest fakt, że obrazki są po obu stronach kartki i tym sposobem niektóre techniki odpadają, a niektóre wymagają odłożenia na bok do całkowitego wyschnięcia, jak np. ozdobienie klejem brokatowym.

Książkę testowała Amelka i dla niej jest bardzo ciekawa, z nią może kreatywnie spędzić czas robiąc to, co uwielbia. Polecam.


Zalety:
·      128 stron.
·      Można używać różnych technik.
·      Dla dzieci i dorosłych.
·      Kreatywnie spędzony czas.
·      Podział na rozdziały.




Wady:
Obrazki po obu stronach kartki.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Kaktus oraz na FB.

23 komentarze:

  1. Oj tez nie lubię takich po obydwu dzieciom łatwiej jednostronne

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja .. nawet i mnie by to zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna książeczka, mi też sie podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa książeczka :) Agatce by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow świetny szkicownik ..Bardzo fajnie że jest zarówno dla dzieci jak i dorosłych zwłaszcza jak się ma córki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka książeczka wciągneła by całą moją rodzinę,nawet starego bym namówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i małe projektantki mody mają co robić

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama chętnie bym sprobowala.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł ze szkicownikiem :) Fajna sprawa dla dziewczynek a długo mojej starszej bratanicy nie trzeba by było namawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Mnie też pewnie by wciągnęła

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sama chcę taką książeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkicownik modowy spodobałby się pewnie każdej dziewczynce

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda dama byłaby zachwycona taką książką

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna dla małych i dużych modniś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sama bym chciała, lubię takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  17. Stanisław Marek

    Coś dla małych i dużych dziewczyn - Super

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś dla mojej chrześnicy. Napewno spodobała by się jej😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś dla mojej chrześnicy. Napewno spodobała by się jej😊

    OdpowiedzUsuń