sobota, 4 czerwca 2016

Stella Ściereczki uniwersalne na rolce - OPINIA

Zapraszam na opinię o ściereczkach uniwersalnych na rolce, jakie otrzymałam od firmy Stella.





Pierwsze, co mnie bardzo mile zaskoczyło to delikatność ściereczek, dzięki temu bez obaw mogę ich używać do bardzo delikatnej powierzchni.

Są bardzo chłonne, co dla mnie jest ogromnym plusem. Do tej pory wszystko, co wylały dzieciaki (a każdy wie, że jest to dość częste szczególnie u tych młodszych) wycierałam ręcznikami papierowymi i ściereczki są do tego zdecydowanie lepsze. Przede wszystkim są bardziej chłonne.

Ściereczki można prać w pralce i używać ponownie, nie tracą po praniu chłonności, nie mechacą się.


Wymiar jednej to 40 x 25cm, nie jest ani za mała ani za duża do codziennego sprzątania.

Na rolce znajdziemy aż 40 sztuk, a jedną używam około 2 tygodni i jeszcze nie jest w stanie, że trzeba wyrzucić. Z rolki odrywają się bardzo łatwo.

Moim zdaniem są rewelacyjne i polecam.





Zalety:
·      Wielokrotnego użytku.
·      Można prać w pralce.
·      Chłonne.
·      40 sztuk na rolce.
·      Łatwo się odrywają pojedyncze sztuki.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Stella oraz na FB.


Ściereczki uniwersalne na rolce znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć ja szukam dobrych ścierek do mycia podłogi i włąśnie takie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super,u mnie zapewne ścierki zdalyby egzamin.Coraz to nowe rzeczy,jest w czym wybierac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylam bardzo ciekawa opinii zwłaszcza że przy malych dzieciach reczniki papierowe idą km. Teraz mam już ich substytut

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że można je prać i używać ponownie. Dzięki temu można zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. z checia wyprobuje ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. wytrzymałe ściereczki, po wielokrotnym praniu to super

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są :) i do tego tyle sztuk i można prać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żona co chwile kupuje ścierki i wiele niestety dobrze nie chłonie wody, może dzięki tej opinii znalazła to co szuka

    OdpowiedzUsuń
  9. Często używamy i również polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ściereczki muszą być u koniecznie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszędzie polecają tą firmę można prać same zalety

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydalyby mi się takie
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, warto kupić do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie używałam takich ściereczek, ale po tej recenzji zastanowię się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe bardzo. Warto wyprubowac. To jest to czego potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że można je wyprać. Ja przy moim młodym wszystko wycieram wilgotnymi chusteczkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne nie widziałam takich które można prać w pralce - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nigdy takich nie używałam, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiedziałam nigdzie super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stanisław Marek

    Super są

    OdpowiedzUsuń