czwartek, 9 czerwca 2016

Sklep Fanex Tortilla 30 cm - OPINIA

Zapraszam na opinię o Tortilli 30 cm, jaką otrzymałam od firmy Fanex.



W opakowaniu znajdziemy 18 dużych tortilli, dla mnie jedna to zdecydowanie wystarczająca porcja na raz.

Do „środka” można włożyć dosłownie wszystko. U mnie wybór padł na warzywa z mięsem. Pokrojone pomidorki, rzodkiewkę, sałatę i ogórki wymieszałam w misce. Mięsko pokroiłam w sporą kostkę i smażyłam z przyprawą do gyrosa. Tortille podgrzałam w mikrofali, następnie położyłam na blacie, na jednym boku kładłam sporą ilość warzyw, na nie mięso i polewałam sosem (w sumie za każdym razem innym). Całość wyszła świetna J.



Jeśli ją grzejemy chwilę jest mięciutka, rozpływająca się w ustach, natomiast, gdy przytrzymamy ją dłużej robi się chrupiąca (niespalona). Osobiście obie wersję bardzo mi przypadły do gustu.

Dość długo zachowuje świeżość po otwarci, co sprawia, że nie musimy na siłę robić wszystkich 18 na raz (u mnie była robiona na 3 razy).

Według mnie smaczna, można za jej pomocą stworzyć szybki obiad lub kolację. Polecam.






Zalety:
·      Smaczna.
·      Zachowuje długo świeżość.
·      Duża bez problemu można najeść się jedną sztuką.
·      18 sztuk w opakowaniu.
·      Za jej pomocą można przyrządzić szybki obiad czy kolację.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.


Tortillę 30 cm znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. O dobry pomysł :) szukam czegoś fajnego na obiad i wiem co zrobie chociaz nie dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zwijałaś tortilli???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawijałąm ale moje zawinięcie nie nadawąło się do pokazania ludzą jak się wprawie dodam zdjęcie :)

      Usuń
  3. Dużo sztuk fajnie przeważnie jest mniej w paczce. Z tej firmy jeszcze nie probowalam
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi smaka narobiłaś Aniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Az tak duzo w jednym? Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszne swietne mniam ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam mniam, smacznego ;-) z chęcią i ja bym zjadła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam już tortille tej firmy są naprawdę smaczne . A porcja jak dla mnie wystarczająco duża :) . Twoje danie wygląda smacznie aż by się chciało z obrazka zwinąć

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu pysznie wygląda :)18 to całkiem dużo w jednym opakowaniu.Miałam ale od innego producenta.Czas będzie tej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy takie dania.aż zglodnialam.mniam.mniam.mniam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja ... uwielbiamy i również polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba będzie koniecznie ją wypróbować na kolację

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety takie gotowe tortille mają zazwyczaj sporo konserwantów

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany ale pysznie wygląda, aż zrobiłam się głodna

    OdpowiedzUsuń
  15. Stanisław Marek

    Pychota

    OdpowiedzUsuń