niedziela, 19 czerwca 2016

Bispol Candles Świeczka zapachowa, trójkolorowa w szkle czekolada – wiśnia - OPINIA

Zapraszam na opinię o świeczce zapachowej, trójkolorowej w szkle, jaką otrzymałam od Bispol Candles.





Świeczkę otrzymałam o zapachu czekolada – wiśnia. Zapach bardzo mi przypadł do gustu, jest delikatny, a jednocześnie bardzo dobrze wyczuwalny. W pomieszczeniu zostaje jeszcze chwilę po zgaszeniu.


Wizualnie jest bardzo ładna, doskonale wygląda na tle zielonego kwiatka.


Czas palenia to około 32 godzin według strony. Ja paliłam kilka razy po około dwie godziny i zostało jej jeszcze bardzo dużo.

Podczas palenia warstwy się nie zlewają (przynajmniej na tym etapie, co świeczka jest zużyta, czyli około 1\3).


Moim zdaniem ma same zalety i polecam.



Zalety:
·      Ładny zapach.
·      Długo wyczuwalny.
·      Warstwy się nie zlewają.
·      Ładna wizualnie.



Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Bispol Candles oraz na FB.



Świeczkę zapachową, trójkolorową w szkle czekolada – wiśnia znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. lubie fajne swieczuszki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Super uwielbiam zapachowe świeczki tylko u mnie nie mam gdzie stawiać a jak by sie znalazło miejsce to dwójka łobuzów by od razu sie dobrała i zniszczyłą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie świece to ja uwielbiam ;-) nastrojowo jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Świeczki zapachowe,Jeszcze nie miałam o zapachu czekolady z wiśnią to musi być nieziemskie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bombowa i chyba zapach wiśni 😀Mam sporo miejsca na takie cudeńka.Uwielbiamy rakue zapachy..

    OdpowiedzUsuń
  6. uweilbiam zapach jaki się roznosi podczas palenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda i pewnie równie świetnie pachnie - zazdro <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wygląda w tej szklance i pewnie przyjemnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda , te kolory też fajne , pewnie pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapachowe świeczki, ta na pewno pachnie obłędnie a przy tym świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny produkt dla mojej żony- ona kocha świeczki, a zapach -oj na pewno przypadłby Jej do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochana :))) elegancka i ładnie pachnie - to jest to co w domku winno miec

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna kolorystyka. Przydalaby mi się taka. Jeszcze wiśnia z czekolada.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna :) jeszcze nie miałam takiej potrójnej

    OdpowiedzUsuń
  16. biało-czerwona na czasie, uwielbiam zapachowe świeczki, uspokajają mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wygląda ta świeczuszka :) potrójnej nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. idealna na romantyczny wieczór

    OdpowiedzUsuń
  19. Stanisław Marek

    Genialne połączenie kolorów . Pięknie pachnie a do tego super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam swieczki. Z przyjemnoscia bym ja sprawdzila

    OdpowiedzUsuń