piątek, 20 maja 2016

Wydawnictwo Literka Seriia „Super…” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczkach z serii „Super…”, jakie otrzymałam od wydawnictwa Literka.




W serii znajdziemy dwie książeczki – super auta i super samochody.

Każda książeczka zawiera 16 stron, na których zajdziemy samochody. Są podpisane nie tylko nazwą, ale znajdziemy również informacje o maksymalnej prędkości oraz przyspieszeniu, co jest niezwykle interesujące dla fanów motoryzacji.




Na dole obrazka jest linijka gdzie dziecko ćwiczy pisanie nazwy danego samochodu.

Z tyłu książeczek są modele do wycięcia i sklejenia, a później świetnej zabawy.



Książeczki posiadają naklejki, które dzieci uwielbiają kleić.



Moim zdaniem bardzo fajne malowanki i polecam.








Zalety:
·      Model do składania i sklejania.
·      Informacje o każdym samochodzie.
·      Linijki do pisania.
·      Naklejki.






Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Literka.
Książeczkę pt.: „Super auta” znajdziecie TU.

Książeczkę pt.: „Super samochody” znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. I dla mnie super :-) chetnie sama bym pokolorowala

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jak mój Wiktorek podrośnie to na pewno kupię 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cos dla siostrzeńca bo mój ciut za małay jeszcze chociaż kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaśkowi najbardziej spodobałyby się naklejki i modele ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla młodego młodzieńca idealna książeczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka kolorowa super Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna dla chłopca mój mały uwielbia auta

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kolorowa super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno Kuba jak i Tosia chętnie by spędzały czas bawiąc się sklejaniem auta jak i kolorowniem

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna książeczka a wszystko co ma auta to mój Mikołaj za tym szaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla małych fanów motoryzacji

    OdpowiedzUsuń
  12. każdy chłopiec kocha autka :) wieć i mój byłby zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mój malutki musi jeszcze podrosnąć do takich kolorowanek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o dla syna, który jest maniakiem samochodowym bomba

    OdpowiedzUsuń
  15. Wymarzona ksiązeczka dla chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zabawa dla maluchów! Moi synowie również posiadają książeczki z modelami do sklejania i składania. Muszę przyznać, że chętnie się nimi zajmują i sprawia im to wiele radości. Cieszy mnie to, ponieważ sam pasjonuję się modelarstwem. Może dzieci pójdą w moje ślady.

    OdpowiedzUsuń