niedziela, 22 maja 2016

Wydawnictwo AWM ZAKUPY! Zestaw edukacyjny 4+ - OPINIA

Zapraszam na opinię o zestawie edukacyjnym Zakupy, jaki dostałam od AWM.




Zestaw jest genialny! Mój syn, pomimo nieukończonych  4 lat, nie miał problemów ze zrozumieniem zadań i poleceń. Synek nigdy nie przepadał za zabawą w sklep, lecz po zapoznaniu się z tym zestawem, taka zabawa pochłania go na długie godziny.

Uczy poprzez zabawę, czyli tak jak uwielbiam. Dzięki niemu dziecko nauczy się nazywania wielu produktów używanych w każdym domu, a starsze ma możliwość poznania wartości pieniądza oraz nauczy się je sumować i planować zakupy.


Zestaw zawiera koszyki na zakupy, listy zakupów, produkty, ceny oraz książeczkę.





Każdy element jest zrobiony z dość grubego kartonu, dzięki czemu jest bardzo solidny i posłuży bardzo długo.



Cały zestaw mieści się w teczce dającej nam gwarancję, że żaden element się nie zgubi.




Do zestawu dołączona jest książeczka sudoku.






Jak już wspomniałam dla mnie genialny zestaw i oczywiście polecam. 

Zalety:
·      Ciekawy.
·      Wciągający, długie godziny wspaniałej zabawy.
·      Nauka przez zabawę.
·      Dla dzieci w różnym wieku.
·      Solidne, kartonowe elementy.
·      Teczka, dzięki której nic się nie zgubi.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę AWM oraz na FB.

ZAKUPY! Zestaw edukacyjny 4+ znajdziecie  TU.

20 komentarzy:

  1. Oj chyba by moja zainteresowała lubi takie obrazki literki i cyferki w sklepie każdą cene oglada i mówi ile tam jest

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny zestaw ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super....trzeba pomyśleć, by Małego Królewicza (ukochanego wnusia) w ten zestaw wyposażyć.... - choć Szkrab raczej z tych biegających wciąż i wciąż jest, ale....powoli zaczyna się skupiać przez chwilę na zabawach edukacyjnych. Więc.....zapobiegliwa Babcia już by musiala o zakupie pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba i z pewnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nauka przez zabawę i mnie to wystarczy by zakupić

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne są takie książeczki i inne pomoce ponieważ uczą przez zabawę a taką metodą dzieci chętniej przyswajają wiedzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne,uwielbiamy z córa takie zabawy edukacyjne,bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ świetna gierka ... zapisać i zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw.Jeszcze trochę i mój Mikołaj będzie chwytał za takie książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem jeśli kupować dziecku zabawki to tylko takie jak te edukacyjne, świetnie można się nimi zabawić a przy okazji wiele nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie książeczki tutaj sa super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw bardzo interesujący dla dzieci

    OdpowiedzUsuń