czwartek, 12 maja 2016

Stek-Rol Sp. z o.o. Szynka wieprzowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o szynce wieprzowej, jaką otrzymałam od Stek-Rol Sp. z o.o.



W niedużym opakowaniu znajdziemy 130g szynki, porcja idealna na jeden raz. Nic nie zostaje, więc niż się nie popsuje.

Szynka nie zawiera dużo tłuszczy, za to znajdziemy dużo galaretki.

W smaku jest dobra, nie mdła, nie za słona.

Można ją zarówno kroić jak i rozsmarować na kanapce.

Moim zdaniem jest smaczna i polecam.


Zalety:
·      Smaczna.
·      Porcja idealna na raz.
·      Można kroić i smarować.
·      Dużo galaretki.
·      Mało białego smalcu.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

22 komentarze:

  1. Ja lubię choć tak raz na jakiś czas jednak zdrowsze są gotowane 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj w sam raz na kolacje :) może zasmakuje synkowi bo ostatnio jakis wybredny sie zrobił

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę i znów zgłodniałam :) wygląda apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam przyjemność kiedyś jej posmakować ... fajna sprawa i dobra ... w sam raz na wyjazdy czy pikniki albo pod namiot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. porcja na raz zawsze w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnuam.mnuam.mnuam.Takie jednorazowe rozwiązania uwielbiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnuam.mnuam.mnuam.Takie jednorazowe rozwiązania uwielbiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. musi byc smaczna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. aż w brzuszku zaburczało, ojj by się chciało, oj chciało :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię a do tego jest w praktycznym opakowaniu.Idealna na jeden raz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. idealna na kanapki do pracy i na podróż

    OdpowiedzUsuń
  13. Smacznie wygląda , zwłaszcza ta duża ilość galaretki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za takimi daniami :/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie moje smaki, jestem "warzywolubna" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za takimi szynkami

    OdpowiedzUsuń