czwartek, 26 maja 2016

Pharmatheiss Cosmetics Polska olivenol krem pod oczy Intensiv Augen-Kontur roll-on - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremie pod oczy Intensiv Augen-Kontur roll-on, jaki otrzymałam od Pharmatheiss Cosmetics Polska.





Krem testowała teściowa i pierwsze, co jej się bardzo spodobało to forma roll-on. Dzięki takiemu rozwiązaniu aplikacja zajmuje chwilę i jest bardzo higieniczna.

Zapach ma bardzo ładny, orzeźwiający, na skórze pozostaje dłuższą chwilę.

Po aplikacji czujemy przyjemne uczucie chłodu na skórze, teściowa stwierdziła, że dzięki niemu szybciej rano przestaje być ospała.

Działanie świetne. Przy regularnym używaniu skóra wokół oczu staje się doskonale nawilżona, bardziej jędrna, zmarszczki zdecydowanie są mniej widoczne, a cienie pod oczami dużo bledsze (teściowa mówi, że pewnie po czasie znikną całkowicie, jeśli będą nadaj blednąć w tym tempie).

Teściowa bardzo sobie chwali krem pod każdym względem i poleca.



Zalety:
·      Wygodna forma roll-on.
·      Nawilża.
·      Wygładza zmarszczki.
·      Sprawia, że cienie pod oczami są mniej widoczne.
·      Nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy.
·      Przyjemny zapach.
·      Uczucie orzeźwienia.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Pharmatheiss Cosmetics Polska.

17 komentarzy:

  1. świetny produkt, podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  3. Super forma kosmetyku.Przydałby mi się zwłaszcza przez cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  4. coś dla mnie bo mam straszne cienie pod oczami, dobrze, że noszę okulary to ich nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nieznam go ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny produkt, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. oj bardzo by sie mi przydał zaczynam etap pojawiania sie zmarszczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Roll-on świetne rozwiązanie,zapewne sprawdziłby sie w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna aplikacja ... masaż przy okazji na pewno poprawia krążenie ... łał fajnie, że zadowolona ... mi by się coś przydało na sińce pod oczami :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Czas zaczac cos stosowac

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie miałam w takiej formie

    OdpowiedzUsuń
  12. O może przetestuję, bo mój obecny krem pod oczy się nie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
  13. jak teściowa zadowolona to bardzo dobrze ! Ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygładza zmarszczki ..chcę taki :)

    OdpowiedzUsuń