poniedziałek, 2 maja 2016

Kosmetyki Bond Seria sensitive Balsam po goleniu - OPINIA

Zapraszam na opinię o balsamie po goleniu sensitive, jaki otrzymałam od firmy Bond.





Balsam przeznaczony jest do skóry wrażliwej. Posiada bardzo delikatną formułę, nie zawiera alkoholu. Jest bardzo delikatny dla skóry, nie podrażnia, a podrażnienia powstałe podczas golenia doskonale łagodzi.

Po użyciu jest uczucie przyjemnego chłodu, które pozostaje dość długi czas.


Bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając żadnej nieprzyjemnej warstwy.

Zapach ma ładny, delikatny, na skórze pozostaje dłuższą chwilę.

Mój tester bardzo zadowolony, mimo, że nie jest zwolennikiem balsamów po goleniu i poleca.





Zalety:
·      Delikatny dla skóry.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Przyjemny, delikatny zapach.
·      Nie pozostawia nieprzyjemniej warstwy na skórze.
·      Bez alkoholu.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Kosmetyki Bond oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. Bond jak zwykle niezawodny, fajnie, że łagodzi podrażnienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super akurat tego mi trzeba bez alkoholu bo mąz narzeka że jego ulubiony dotąd balsam piecze kiedys był bez alkoholu

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio ... jak nawet sam tester poleca to na pewno musi być godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. seria bond jest super ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być świetny.pewnie delikatny i rewelacyjnie pachnie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam po goleniu zadowoli każdego mężczyznę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojemu mężowi pewnie by się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cała seria Bond jest godna poleceniu !

    OdpowiedzUsuń
  9. O coś nowego! Super, kupię dla małża ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. używam różnych kosmetyków Bonda jak do tej pory zadowolony jestem

    OdpowiedzUsuń
  11. Po bondzie nie spodziewałam się tyle plusow.

    OdpowiedzUsuń
  12. mój mąż nie przepada za balsamami, ale widzę, że ten ma dużo plusów :P

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nie używamy tych kosmetyków,, mąż nie lubi

    OdpowiedzUsuń