czwartek, 5 maja 2016

imaxi.pl Baletki dziecięce ZWIERZAKI - OPINIA

Zapraszam na opinię o Baletkach dziecięcych – ZWIERZAKI, jakie otrzymałam od imaxi.pl.





Baletki są bardzo mięciutkie i milutkie. Doskonale zdają egzamin do chodzenia po domu.

Są bardzo wygodne. Nasze są rozmiarowo ciut za duże i mimo to nie spadają z nóżki, co dla mnie jest dużą zaletą, można wziąść większe i dziecko dłużej pochodzi.

Można bez obaw prać w pralce. Prałam 2 razy (więcej nie widzę potrzeby, bo buciki po domu, przynajmniej ja, piorę bardzo rzadko, bo są czyściutkie) w temperaturze 30 stopni i są w stanie idealnym.

Wizualnie są bardzo ładne. Połączenie ciemnego brązu z jasnym różem jest ciekawe, a do tego praktyczne. Buźka zwierzaczka sprawia, że Amelka się w nich zakochała i mnie też strasznie zauroczyły.

Amelka bardzo je lubi, z ochotą zakłada na nóżki, polecamy.







Zalety:
·      Ładne.
·      Solidne.
·      Wygodne.
·      Można prać w pralce.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  imaxi.pl oraz na FB.



Baletki dziecięce ZWIERZAKI znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Śliczne szkoda że moja nie lubi takich kapciuchów wogóle nie lubi kapi woli zwykłe buty trampki nawet po domu

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez sie podobają i w odróżnieniu do łapci można przykucnąć i stopa nie boli

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne,bardzo ale to bardzo mi się podobają,wyglądają na bardzo wygodne i mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Antosia to najchętniej biegałaby na gołe nóżki, ale to tylko dlatego, że łapcie choć mają stabilną podstawę są dla niej niewygodne. Prezentowane baletki wyglądają na wygodne, może w takich da się ujarzmić stópkę Antosi

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladne buciki po domku w sam raz Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Baletki ... doć to kapcioszki ... mamy podobne córcia uwielbia w nich śmigać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale słodkie zwierzaki na nóżki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne są a moje dzieciaki ciągle zapominają o kapciach, może w takich chodziłyby chętniej

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądają.Szkoda,że moje bratanice nie lubią chodzić w kapicach i trzeba wciąż je ganiać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie jestem za miękkimi wolę jak dla dziecka podeszwa jest sztywna

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne i fajne kwiatuszki pod spodem

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie słodkie :) niestety moja Aga nie może nosić miękkich bucików...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne 😍 sama lubie takie kapciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne poza tym uwielbiam takie bamboszki☺

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodziutkie, uwielbiamy

    OdpowiedzUsuń