sobota, 9 kwietnia 2016

Wydawnictwo Kaktus Kolorowanka pt.:"Ptaki i motyle” - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolorowance pt.: „Ptaki i motyle”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kaktus.





W kolorowance znajdziemy piękne ilustracja z świata motyli i ptaków do pokolorowania. Jest ich bardzo dużo, co sprawia, że mamy zajęcie na wiele godzin.




Kolorowanka pozwala uwolnić swoją kreatywność, a także odstresować się po ciężkim dniu. Doskonale nadaje się zarówno dla dorosłych, jak i dla starszych dzieci lubiących kolorować.

Jedyna wada, jaką znalazłam to możliwość kolorowania tylko kredkami. Ponieważ obrazki są po obu stronach kartki, zarówno pisaki jak i długopisy przebijają na inny rysunek.

Kolorowankę polecam zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych.







Zalety:
·      Piękne obrazki do pokolorowania.
·      Dużo obrazków.
·      Dla dzieci i dla dorosłych.






Wady:
Ilustracje po obu stronach sprawiają, że można kolorować tylko kredkami.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Kaktus oraz na FB.

22 komentarze:

  1. Oj super szkoda że ja mam mało czasu by sobie taka malowanke pomalować a nóż może warto ja zakupic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu myślę o takiej kolorowance:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ptaszki, motylki fajne malowanki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna :) Coś mi się wydaje, że za parę miesięcy tez mi się taka przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo do kolorowania widze. Ładne motylki

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam motyle i to fakt odstresowuja

    OdpowiedzUsuń
  7. jak wiele obrazków do kolorowania,motyle są super

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ilustracje, zapewne dzieci jak i dorośli mają wielką frajdę rysując

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te motylki a jakby je pokolorował to już w ogóle by piękne były ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Motylem byłam ale utyłam :)) hihi ale tak na poważne, to świetna malowanka :_)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna jest ta malowanka motylkowa ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. Super można zrelaksować się ;)Ale i tak bardziej obstawiam,że dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo wow ale świetna ... sama bym sobie z chęcią pokolorowała :D kocham motylki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. o fajna, ja też lubię kolorować

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzi ładna i wymaga dokładności podczas pracy

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tego typu kolorowanki, wyciszają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie 10/10 - nie mam żadnych zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takich książek nigdy za dużo

    OdpowiedzUsuń
  19. Takich książek nigdy za dużo

    OdpowiedzUsuń