niedziela, 24 kwietnia 2016

Meglio Żel do WC 5w1 - OPINIA

Zapraszam na opinię o żelu do WC 5w1, jaki otrzymałam od firmy Meglio.




Jest to żel, 5w1 który według producenta:
- dezynfekuje
- czyści
- odświeża
- usuwa osady z kamieni
- działa również pod wpływem wody
Zdecydowanie zgadzam się z tym, toaleta po użyciu żelu jest czyściutka, bez osadu i kamienia. Doskonale też radzi sobie z „starszym” osadem i kamieniem, co prawda nie usuwa go, w 100% ale jest go zdecydowanie mniej niż było (miałam możliwość sprawdzenia a WC przed wymianą, nie wiem ile miało lat, bo to w wynajmowanym mieszkaniu przez mamę, ale w stanie był fatalnym).


Opakowanie jest bardzo praktyczne, z końcówką ułatwiającą aplikację. Dodatkowy plus dla mnie to fakt, że aby żel otworzyć trzeba nacisnąć i przekręcić, daje mi to gwarancję bezpieczeństwa (dziecko samo nie otworzy).

Po aplikacji w łazience utrzymuje się przyjemny zapach, co dość rzadko się zdarza, w przypadku tego typu żeli.

Osobiście uważam, że jest to jeden z lepszych produktów tego typu, jaki używałam i zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Skuteczny.
·      Wygodna aplikacja.
·      Przyjemny zapach.
·      Dziecko samo nie otworzy.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Meglio oraz na FB.

19 komentarzy:

  1. Oj przydałby mi się bo strasznie cięzko z kamieniem nie moge go niczym usunąć

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam jeszcze go ... jak dla mnie na razie Tytan wygrywa we wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach po takich środkach to fakt rzadkość. Warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. niemialam okazij go testowac ale firma fajna i sprawdzona ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. nieznam tej firmy, ale mam podobny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Firmy nie znam,ale przyznam ciężko znaleźć dobry sprzęt na kamień...JA ostatnio działam octem i proszkiem do pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przydał by mi się właśnie dobry odkamieniacz bo ostatnio odkryłam trochę kamienia w swojej toalecie

    OdpowiedzUsuń
  8. sprzątanie w domu zajmuje się żona,ale jeżeli zapach jest ładny to z pewnością lepiej by się i sprzątało

    OdpowiedzUsuń
  9. Same plusy.Sama chciałabym mieć ten żel.Z kamieniem raczej każdy z nas ma problem w WC.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam ale chyba wart sprawdzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej firmy,ale warto poznać

    OdpowiedzUsuń
  12. żel 5w1 to super sprawa czyszczenie muszli to nie należy do przyjemnych to i trzeba sobie ułatwiać prace

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego żelu, ale widzę, że warto się z nim zaprzyjaźnić

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki, pierwszy raz o niej czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też nie znam tego produktu, muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń