czwartek, 21 kwietnia 2016

K's Kids Przytulanka interaktywna Julia uczy mówić - OPINIA

Zapraszam na opinię o Przytulance interaktywnej Julia uczy mówić, jaką otrzymałam od firmy K's Kids.





Ostatnio pokazywałam Wam lalkę oczami synka, a teraz pokażę Wam jak może ją wykorzystać 8 latka wbrew stwierdzeniu producenta, ja uważam, że doskonale zdaje egzamin u tak dużego dziecka.

Amelka najbardziej wykorzystuje ostatni tryb - powtarzanie przez lalkę wypowiedzianego słowa, zdania. Młoda z pomocą lalki szkoliła tabliczkę mnożenia nagrywając na nią a później podczas zabawy, co chwilę odtwarzała i powtarzała, tym sposobem nauka tabliczki, która kojarzy się z nudnym obowiązkiem dla niej nie była, a nauczyła jej się bez problemu.

Lalka jest też świetną przyjaciółką, jak twierdzi Melka można jej powiedzieć wszystko, a nawet nagrać odpowiedzi, a później skasować i po problemie.

Można też wspaniale bawić się w dom z przyjaciółkami mając namiastkę prawdziwego dziecka. Dziewczynki nagrywały na lalce odpowiedzi a później włączały w odpowiednim monecie.


 O jakości itp. poczytacie w pierwszej opinii TU.


Jak czytacie według mnie ta lalka nie jest tylko dla maluszka, a więc kupując ją inwestujecie w zabawkę na długie lata, moi zdaniem jak najbardziej warto, polecam.






Zalety:
·      Dla malucha i starszaka – posłuży lata.
·      Do zabawy i nauki.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  K's Kids.

15 komentarzy:

  1. oj tak tabliczka mnożenia a włąściwie jej nauka było nudna. Nie pomyślałabym by tak można było wykorzystac taka laleczkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Super 😊 czyli lala zarówno dla chłopca jak i dziewczynki 😊 od niemowlaka, przedszkolaka po uczniaka

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa z tą lalą idealny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. oboje maja radosc z lali swietnie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie fajna jest ta lalka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutka ta lala i przydatna jak widać

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wcześniej bardzo spodobała mi się lala.Właśnie się zastanawiam czy jej nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. W przeglądzie poczty zaciekawiłem się lalą i czekałem za opinią- właśnie z myślą o Tosi i nauce-bo sam pamiętam jak nagrywałem na kasety magnetofonowe teksty wierszy a potem sobie odtwarzałem

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie super jest. Nie wpadlabym na ta tabliczke mnożenia

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka cudowna, moja córa by oszalała

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna :) coś dla mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. alternatywa dla sztucznych Barbie :) cudo

    OdpowiedzUsuń